וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "Looking": "גם סטרייטים יתחברו לסדרה"

יש שרואים בה את היורשת של "הכי גאים שיש" ואחרים שמשווים אותה ל"בנות" ו"סקס והעיר הגדולה", אבל ג'ונתן גרוף, כוכב "Looking", חושב שזאת סדרת גייז מזן חדש לגמרי

יח"צ - חד פעמי

סדרות טלוויזיה המתמקדות בדמויות גאות אינן דבר חדש, ותמיד נשאלת השאלה עד כמה הן קורצות אל מחוץ לנישה של קהל הומוסקסואלי פר אקלסנס. מהעשור האחרון ניתן למנות את "הכי גאים שיש" הראוותנית או את "ישנן בנות" שכולן סביב הומואים ולסביות, וכעת גם ב-HBO מעניקים את מלוא הבמה לקהילה, עם הסדרה החדשה "Looking".

לצד תו האיכות הנלווה למעמד של סדרה מבית HBO, ענקית הכבלים וחביבת המבקרים בשני העשורים האחרונים, “Looking” העולה מחר (שלישי) ב-yes גם גוררת עמה השוואות לשתי סדרות ידועות אחרות של הערוץ. עוד טרם עלייתה, המבקרים האמריקאים נהנו להציג את הסדרה החדשה כגרסה הגאה בסן פרנסיסקו של "סקס והעיר הגדולה" או של "בנות", אשר גם משודרת מיד לפניה בארה"ב – השוואה כמעט מתבקשת: העלילה מתמקדת בשלושה הומוסקסואלים, כל אחד בשלב אחר בחייו, הכמהים ליציבות רומנטית. את הטריו מוביל פטריק, מפתח משחקי וידאו בשנות ה-20 המאוחרות לחייו, אותו מגלם ג'ונתן גרוף.

גרוף בן ה-28 זכה כבר לחשיפה טלוויזיונית כשהופיע בשתי העונות הראשונות של "גלי" בתפקיד ג'סי סט. ג'יימס, סולן ההרכב המתחרה ווקאל אדרנלין שגם הופך לחבר הראשון של רייצ'ל (ליה מישל). בראיון לרגל עליית "Looking" המתקיים בלוס אנג'לס מסביר השחקן, הומו מוצהר, מדוע ההשוואה לסדרות אחרות בעייתית. "אני מעריץ ענק של שתי הסדרות שמשווים אותנו אליהן, צפיתי בכל פרק בהן לפחות פעם אחת, וזה כבוד שמכלילים אותנו באותו משפט", הוא אומר. "למרות השוני בינינו אני מרגיש שיש פוטנציאל שאנחנו פונים לאותו פלח דמוגרפי וזה דבר מחמיא, אבל חשוב לזכור שהטון והסטייל שלנו אחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרה מזן אחר. מתוך "Looking"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצאת קווי דימיון בינך לבין הדמות?

"פטריק מתנהל במעיין עיוורון ואני יכול רק לקוות שיש לי יותר מודעות ממנו. הוא מתחיל עם דף חלק בפרקים הראשונים וברור מההתחלה שיש לו עוד הרבה מה ללמוד. לאורך העונה הוא יגיע למחוזות אפלים יותר. מה שאני הכי מתחבר אליו בדמות הוא החברויות שיש לפטריק, אותם קשרים שהוא יצר בתור בחור צעיר וכעת כשהוא מתבגר התנאים והנסיבות משתנים. באחת הקריאות הראשונות דיברנו על כמה אמינה החברות בין פטריק בן ה-28 לבין דומיניק שמתקרב לגיל 40 ואני ישר אמרתי שלי אישית יש כאלה חברים קרובים".

יש מסר מסוים שיוצא מהסדרה?

"בגדול זה הכל סביב אהבה, נושא שכולם מתחברים אליו בכל רחבי העולם ומהמקום הזה אני חושב שאנשים יתחברו. אחד הדברים שנורא מצאו חן בעיניי היא שאין אף דמות שיוצאת מהארון, אין פה עימות עם הזהות המינית, אלא מדובר בסדרה על חיים של הומוסקסואלים, לרבות בכל הקשור לדייטינג ומערכות יחסים. עברנו את השלב האבולוציוני הזה. אני מקווה שזה סימן שמיניות אינה מגדירה אדם וזה אחד המסרים החשובים שיוצאים ממנה, כולנו מלאי רבדים והסטיגמה הנלווית למרכיב בודד כמו מיניות איננה רלוונטית".

גרוף נולד ב-1985 בפנסילבניה, ועמד להמשיך לגור במדינה גם לאחר התיכון, כשהתקבל לאוניברסיטת קרנגי מלון הנחשבת. אולם כבר בגיל 18 הוא לוהק למחזמר בברודוויי, לתפקיד המחליף של השחקן הראשי, ושנה לאחר מכן זכה לפריצה הגדולה שלו בעיבוד המקורי של "אביב מתעורר", שם גם התיידד עם ליה מישל ארבע שנים לפני שיככבו יחד גם ב"גלי". על תפקידו ב"אביב מתעורר" היה מועמד לפרס הטוני, והוא גם היה חלק מהאנסמבל של פסקול המחזמר שזכה בגראמי ב-2008.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסטיגה הנלווית למיניות לא רלוונטית". מתוך "Looking"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד לפני חודשים ספורים ניהל מערכת יחסית עם השחקן זאכרי קווינטו (ספוק ב"סטארטרק"), שנמשכה שלוש שנים, תקופה בה הופיע בתפקידי אורח בסדרות כמו "האישה הטובה" ובעונה השנייה של "בוס" עם קלסי גראמר. לאחרונה דיבב את הדמות הראשית של כריסטוף בלהיט האנימציה המועמד לאוסקר של דיסני, "לשבור את הקרח". "היעד שלי בחיים המקצועיים הוא להראות צד אחר של אישיותי בכל תפקיד", הוא אומר. "זה מתחיל בבחירה של יוצרים שמסוגלים למצוא בי דברים חדשים, ועד לסצנות כמו בסדרה הזו שיש בהן אימפרוביזציה, דבר שמעולם לא התנסיתי בו. אם יתמזל מזלנו להמשיך עם הסדרה אני מצפה לגדול יחד עם השחקנים".

האם חיפשת עבודה בסדרת טלוויזיה?

"במצב בו אני שחקן מובטל שמחפש את התפקיד הבא, התסריט והדמות הם מאוד חשובים, אבל יתרה מכך אני מאוד מתעניין מי הם אנשים שעומדים מאחורי הפרויקט. ברגע ששמעתי שזו סדרה המיועדת ל-HBO נמשכתי כמו מגנט וגם רציתי מאוד לעבוד עם הבמאי אנדרו האיי שאחראי לסרט 'Weekend', שאני מאוד אוהב".

אתה מאמין שהסדרה פונה לכל הקהלים?

"בכל סדרה שבסיס שלה יש קבוצה של חברים עם אופי שוני, בכל רגע נתון אנחנו משווים עצמנו לדמויות. למשל ב'סקס והעיר הגדולה' אתה יכול להיות מאוד שרלוט ומהצד השני של המתרס מאוד סמנתה, תלוי ברגע המסוים, כי בכל מאיתנו יש נטייה להרגיש לרגע בעור של אותה דמות ולהזדהות במידת מה. בין אם אתה הומו או סטרייט, גבר או אישה, צעיר או מבוגר, אני מאוד אשמח אם אנשים יצפו בסדרה שלנו ופתאום ירגישו שזה מצב שמדבר אליהם. כולנו כמהים לאהבה והיא מגיעה בכל מיני צורות".

זה כזה משפט של קרי בראדשו.

"באמת, אתה חושב שאני קרי? עשית לי את היום".

"Looking" משודרת בימי רביעי, בשעה 22:30, בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

מה דעתכם על הסדרה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully