וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם נמצא הפורמט המנצח החדש של הריאליטי?

28.1.2014 / 8:12

אימפריות נופלות: האם הסתיימה תקופת "האח הגדול" וריאליטי חדש יכבוש את העולם? מה יעשו ב"קומיוניטי" בלי טרוי? והאם כל מה שנשאר לשרון סטון זו קריירת טלוויזיה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניפרד? מתוך גמר "האח הגדול" 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריאליטי חדש ינסה להיות "האח הגדול" הבא

ג'ון דה מול, מי שעומד מאחורי תוכנית הריאליטי "האח הגדול" מנסה להביא למסך האמריקאי את הלהיט הממכר הבא. דה מול ישיק ברשת FOX ריאליטי חדש בשם "אוטופיה", אותו הוא מגדיר כ"ניסוי חברתי". בתוכנית ישתתפו 15 מתמודדים שיישלחו למקום מבודד באזור ארה"ב, שם יתבקשו להקים ציוויליזציה מכלום.

התוכנית תעקוב אחר המתמודדים במשך שנה, כאשר כל חבר בתוכנית יצטרך במהלכה למצוא את תחום ההתמחות שלו בחברה המתפתחת. חברים שלא ימלאו תפקידים משמעותיים בקהילה יודחו ויוחלפו על ידי חברים חדשים. דה מול כבר השיק את התוכנית בהולנד, מולדתו, שם זכתה לרייטינג גבוה במיוחד. האם בקרוב אצלנו?

"קומיוניטי" נפרדה מטרוי בארנס

בפרק מרגש במיוחד נפרדו חברי הסדרה "קומיוניטי" מדמותו של טרוי ברנס (דונלד גלובר המצוין), לאחר ארבע עונות בהן שימש כחצי השני של הצמד המוצלח טרוי ועאבד. בפרק מיוחד בו שיחקו תלמידי הקולג' "גרינדייל" את המשחק "עולם הלבה" (משחק בו המשתתפים צריכים לנוע במרחב בלי לגעת ברצפה), נפרדו חברי קבוצת הלימוד ממי שהיה חלק בלתי נפרד ממנה, ואחת הדמויות המעניינות שיצרה הסדרה. בתסריט טרוי יוצא למסע סביב העולם בסירה, ומשאיר את חבריו מאחור. במציאות, מדובר בהחלטתו של גלובר להתמקד בקריירת הראפ שלו, בתור צ'יילדיש גמבינו.

סצנת הפרידה מטרוי

מיט רומני עושה את החדשות עם ג'ימי פאלון

נשיא ארה"ב ימסור הערב את הנאום השנתי לאומה, וכדי לדווח על כך הביא מנחה תוכנית האירוח ג'ימי פאלון את מי שהתמודד מולו לנשיאות בפעם האחרונה, המושל הרפובליקני מיט רומני. השניים השתתפו בפינה הקבועה של פאלון "slow jam the news" שם הוא מקריא ידיעה חדשותית על רקע של מוזיקה מרגיעה. בעבר השתתף בפינה גם הנשיא אובמה עצמו. צפו.

האני בו בו ומשפחתה ממשיכים לעשות שטויות

כבר הרבה זמן כבר לא זעקו הכותרות בזעזוע מהילדה-כוכבת "האני בו בו" ומבני משפחתה שמסתבכים חדשות לבקרים עם החוק ועם הנורמות החברתיות. השבוע חזרה הילדה השנויה במחלוקת לכותרות לאחר שבפרק האחרון של הסדרה החליטו בני משפחתה לבקר בספארי המקומי. אחיותיה של אלאנה הקטנה החליטו להתערב ביניהן מי מהן תלקק לשון של ג'ירפה. בסוף שתיהן עשו זאת למרבה הגועל. ומה יש לכוכבת להגיד בנושא? "הבנות האלה יעשו הכל בשביל דולר". אמת דיברת.


שרון סטון תככב בסדרת טלוויזיה חדשה

לאחר שלושה עשורים בהם לא כיכבה בתפקיד מרכזי וקבוע בטלוויזיה, צפויה כוכבת הקולנוע שרון סטון לחזור למסך. הפעם מדובר בדרמת אקשן של רשת TNT בשם "Agent X". בסדרה תגלם סטון את דמותה של נטלי מקאבי, סגנית הנשיא הראשונה בארה"ב. מקאבי מגלה מהר מאוד כי לא מדובר בתפקיד ייצוגי בלבד, והיא מוצאת עצמה גם בתפקיד חשאי ביותר שבבסיסו היא נאלצת להגן על חוקת ארה"ב בעזרתם של שני סוכנים חשאיים.

שרון סטון. GettyImages
המסך הקטן לא קטן עליה. שרון סטון/GettyImages

מה קורה כשאין ספורטאים גאים באולימפיאדה?

.
חברי התוכנית "Saturday Night Live" החליטו להתנגח באולימפיאדת החורף המתקרבת בסוצ'י שברוסיה, אירוע שמעורר סערה בעקבות האיסור שהוציא הנשיא פוטין על תעמולה הומוסקסואלית. האיסור הסעיר רבים מהקהילה הגאה ותומכיה, וספורטאים רבים החליטו להחרימה בעקבות האיסור. חברי תוכנית הסאטירה החליטו להראות לעולם מה יקרה אם הומוסקסואלים לא ישתתפו באולימפיאדה. צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully