וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת גונג בדרך לישראל

הרכב הפרוגרסיב רוק הבריטי צרפתי של יוצאי סופט מאשין, בהנהגתו של דיוויד אלן, יחזור ב-3 ביולי לישראל, להופעה במועדון הרדינג 3 בתל אביב

יח"צ - חד פעמי

הרכב הפרוגרסיב רוק הבריטי-צרפתי הוותיק גונג (Gong) חוזר לישראל, להופעה אחת שתתקיים ב-3 ביולי במועדון הרדינג 3 בתל אביב. ההרכב, שהוקם על-ידי יוצאי להקת סופט מאשין בשנת 1967, הינו אחד ההרכבים המרכזיים בז'אנר הרוק הפסיכדלי והג'אז-רוק ובין האלבומים שהוציא במהלך השנים נמנים "Angel's Egg" ו"Flying Teapot".

הלהקה עברה מספר גלגולים שונים, כשחבר הקבע והמוביל אותה במהלך השנים היה ועדונו האיש שהקים אותה, דיוויד אלן, שמוכר בזכות הופעותיו הססגוניות.

בשנת 2009 ביקרה הלקה בישראל והופיעה פעמיים במועדון הזאפה התל אביב. כעת, כאמור, חוזרת הלהקה ללבנט, כאשר מלבד אלן יופיעו על הבמה גם הבסיסט והמפיק דייב סטרוט והגיטריסט הוותיק קאבוס טוראבי. בהופעתה הקרובה בישראל, צפויה הלהקה לבצע את מיטב שיריה מכל הזמנים, עם תלבושות פרועות כמיטב המוסרת, לצד ההומור הידוע של אלן.

על הבאת גונג לישראל אמונה חברת ההפקות Progstage, המפיקה גם את הופעותיהם של ריק וויקמן, Manowar ועוד. ההופעה תתקיים במסגרת של הופעת ישיבה ומספר הכרטיסים מוגבל. 100 הכרטיסים הראשונים ימכרו במחיר מיוחד של 209 ש"ח עד ה 6 לפברואר ולאחר מכן ינועו המחירים בין 229-400 שקלים לכרטיס וניתן לרכוש אותם בעמוד הפייסבוק הרשמי של חברת ההפקות.

מופעים נוספים בסדרה של פרוגסטייג:' Iced Earth ב-22/2, Caravan ב-24.04 ברידינג 3 ו- Manowar ב-21/5 בהאנגר 11.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully