וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט דוהרטי יופיע לראשונה בישראל

28.1.2014 / 13:37

מייסד הליברטינז והבייבישמבלס, ואחד מאייקוני הרוק הגדולים של שנות האלפיים, יגיע להופעה אחת במועדון הבארבי באפריל

פיט דוהרטי, מהבולטים באייקוני הרוק של השנים האחרונות, יגיע להופעה ראשונה בישראל ב-30 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב.

דוהרטי, לשעבר סולן להקת הליברטינז והבייבישמבלס, צפוי לבצע חומרים משני ההרכבים שעמד בראשם וגם להשמיע שירים חודשים מהשנים האחרונות - כל זאת בהופעה אחת בלבד.

דוהרטי החל את דרכו המוזיקלית עוד בשנות ה-90, אך עלה לתהילה עם צאת אלבום הבכורה המהולל של הליברטינז, "Up The Bracket", שהפך במהרה לאחד האלבומים המדוברים של התקופה ומיצב את דוהרטי וחבריו כתשובה הבריטית לגל הגראג' רוק האמריקאי שלבלב באותה עת. הלהקה התפרקה בשנת 2004 לאחר הוצאת שני אלבומים בלבד, בין היתר בעקבות התמכורותו לסמים של דוהרטי.

בהמשך, הקים דוהרטי את הבייבישמבלס, להקה נוספת שזכתה להצלחה רבה והוציאה שלושה אלבומי אולפן - האחרון שבהם בשנה שעברה. במקביל, פיתח דוהרטי את קריירת הסולו שלו, וכן תיחזק דימוי ציבורי של כוכב רוק שערורייתי, כאשר הוא הופך לאורח קבוע במדורי הרכילות של הצהובונים בבריטניה.

שמו של דוהרטי נקשר לא פעם בשערוריות ופרשות מביכות שכללו מהומות אלימות, התמכרויות לסמים ומערכות יחסים מתוקשרות, כמו עם דוגמנית העל קייט מוס שהצטרפה אליו בכמה סיבובי הופעות. בשנת 2009 הגדיל לעשות ושר בהופעה חיה במינכן את ההמנון הגרמני, תוך ציון שורה שמזוהה עם השלטון הנאצי, דבר שהביא לסילוקו מהבמה. מאוחר יותר, התנצל בפני הקהל על המעשה.

על הבאתו לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה, אשר עתידה להפיק גם את הופעותיהם הקרבות של ג'וניפ, קאלטס ואוף מונטריאול בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה במכירה מוקדמת עומדים על 195 שקלים וניתן לרכוש מהם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully