וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס ומדונה יופיעו הערב ביחד

29.1.2014 / 16:18

הכוהנת הגדולה של הפופ הפרובוקטיבי תעמוד על הבמה לצד הטוענת לכתר במופע האנפלאגד של סיירוס, שישודר הערב ב-MTV. "אני לא יכולה להתלונן על כלום", מסרה סיירוס

מדונה ומיילי סיירוס. Christopher Polk, GettyImages
מדונה ומיילי סיירוס/GettyImages, Christopher Polk

מפגש פסגה של עולם הפופ לדורותיו: מיילי סיירוס מתכוננת להופעת האנפלאגד שלה שתשודר בערוץ MTV היום (רביעי) בערב, ויחד איתה צפויה להפציע לדואט לא אחרת מאשר מלכת הפופ, מדונה – כך הוכרז היום באופן רשמי. כזכור, הרבה לפני שסיירוס התחככה במפשעתו של רובין ת'יק, מדונה תיחזקה קריירה של כוכבת פופ שערורייתית במשך עשרות שנים ונחשבת לגיבורה של אלילות נוספות בז'אנר, כמו בריטני ספירס (איתה התנשקה במהלך הופעה חיה בשנת 2003) וביונסה.

בתמונה שהופצה היום לכלי התקשורת, נראית מדונה בת ה-55 מוציאה לשון, ממש כמו סיירוס בת ה-21 שעומדת לצידה. בתמונה נוספת שמדונה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא מנשקת את סיירוס (ששוב מוציאה לשון), תחת הכיתוב "אפילו אל תגידו לנו שאנחנו לא יכולים להפסיק", כקריצה לאחד משיריה שלה, "Don't Tell Me". המשפט מתכתב גם עם השיר של סיירוס, "We Can't Stop", שהיה הראשון לצאת מתוך אלבומה האחרון "Bangerz" ושיווק לעולם את דמותה החדשה והפרובוקטיבית של סיירוס.

"החזרה עם מדונה היתה מאוד מגניבה", אמרה סיירוס בראיון ל-MTV. "זה היה אחד מהימים האלה שהיה לי ממש קל לצאת מהמיטה. זכיתי להופיע עם מדונה, לבושה בכובע בוקרים מנצנץ ומגפיים. אני לא באמת יכולה להתלונן על כלום". עוד הוסיפה כי היא "לא מאמינה שנתנו לי לעשות הופעת אנפלאגד. זה מאוד אמיץ מצד MTV".

מה דעתכם - רעיון טוב או מתכון לאסון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully