וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני "סיינפלד" מתאחדים? ג'רי סיינפלד מפזר רמזים מבטיחים

30.1.2014 / 23:17

ג'רי סיינפלד התראיין ורמז רמזים עבים באשר לאפשרות לאיחוד הקאסט של "סיינפלד" - גם אם לא מדובר בחזרת הסדרה עצמה, נראה שנזכה לשיתוף פעולה היסטורי ומשמח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקאסט של "סיינפלד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת גועשת ומעריצי לארי דיוויד לא יודעים מה לעשות עם עצמם מרוב התלהבות: הקומיקאי ג'רי סיינפלד גורם למהומה רבתי בשעות האחרונות ברחבי הבלוגספירה לאחר שרמז בראיון כי איחוד של חברי הסדרה "סיינפלד" ייתכן בהחלט.

השחקן התארח היום (חמישי) בתכנית הרדיו האמריקאית "Boomer & Carton" והתייחס לעובדה שהוא, יחד עם הקולגה והחבר ג'ייסון אלכסנדר המגלם את ג'ורג' בסדרה, נצפו מחוץ ל"מסעדה של תום", הלא הוא הדיינר המפורסם בו נוהגות דמויות הסדרה לשבת ולדבר על החיים, ולהצליח, בשיחות מוזרות ומדויקות, להיות נורמליות ולא-שפויות באחד. סיינפלד ואלכסנדר נצפו כאמור לאחרונה מחוץ לדיינר והחלו חרושת שמועות שמדובר בצילום של פרסומת מיוחדת עבור משדר הסופרבול שיתקיים ביום ראשון הקרוב - שמועות שסיינפלד הכחיש כעת. כשנשאל האם מדובר בצילומים לפרויקט האחר שלו, הסדרה "Comedians in Cars Getting Coffee", ענה סיינפלד שלא והוסיף "זו לא אף אחת מהאופציות".

בשלב הזה הבין המראיין כי סיינפלד רומז על איחוד אפשרי שלו, לצד אלכסנדר, ג'ולייה לואיס-דרייפוס (איליין) ומייקל ריצ'רדס (קרמר) והמשיך לשאול את סיינפלד שאלות, אליהן לא התנגד לענות אך בתשובותיו החמקניות העמיס סיינפלד, בצעד אופייני בהחלט, עוד יותר סימני שאלה. "זו לא אף אחת מאופציות שהזכרת אבל זה גם לא לא הדברים הללו", אמר בחיוך למראיין המתוסכל. "זה פרויקט סודי".

כשנדרש לספק עוד פרטים ולדבר, אמר סיינפלד "אבל דיברתי, אמרתי לך יותר מכל מה שאמרתי לכל אחד אחר. אמרתי לך מה זה לא, ואז אמרתי לך שזה גם לא לא זה". בהמשך סיפר כי מה שהתרחש בתוך הדיינר צולם ותועד אך לא הסכים לספר מי הפיק את מפגש הפסגה, טען "את זה אני לא יכול להגיד" ואישר כי כל רביעיית השחקנים של "סיינפלד" היתה נוכחת באירוע. הוא התייחס לעניין כאל "מעין סרט קצר" שיראה אור "מאוד מאוד בקרוב".

במהלך טקס פרסי הסאג שהתקיים מוקדם יותר החודש, נשאלה לואיס-דרייפוס על התיעוד של סיינפלד ואלכסנדר מחוץ ל"מסעדה של תום" וענתה בהפתעה כי אין לה מושג במה מדובר וכי "הם לא אמרו לי שהם הולכים לשם, נראה כמו כיף". עוד הוסיפה השחקנית כי בשנת 2009 אנסמבל הסדרה כבר עשה סוג של קאמבק בסדרה "תרגיע" של לארי דיוויד, יוצר וכותב "סיינפלד" לצד סיינפלד עצמו כמובן, וציננה התלהבות מחודשת בדבר איחוד. כעת כאמור לא נראה כי מעריצי הסדרה הולכים להירגע בקרוב ולא נותר אלא לראות אם משדר הסופרבול, למרות הסמי-הכחשות של סיינפלד, בכל זאת יביא עימו בשורות משמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully