וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי התסריטאים: "היא" ו"קפטן פיליפס" זכו

2.2.2014 / 11:44

איגוד התסריטאים חילק הלילה את הפרסים שלו, וסיבך עוד יותר את תמונת המצב לקראת המירוץ לאוסקר, עם פרסים מפתיעים לסרטים של ספייק ג'ונז ופול גרינגאס

יח"צ - חד פעמי

בדיוק חודש ימים לפני האוסקר, והמירוץ אל הפסלון הנכסף רק הולך ומסתבך: איגוד התסריטאים חילק הלילה (ראשון) את הפרסים שלו, והפתיע כשהעניק אותם לסרטים שאמנם מועמדים לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, אך לא נחשבים מועמדים בולטים: "היא" של ספייק ג'ונז זכה בפרס לתסריט המקורי, ואילו "קפטן פיליפס" של פול גרינגאס, שאת התסריט עבורו עיבד התסריטאי בילי ריי על פי ספר של ריצ'ארד פיליפס, זכה בפרס לתסריט המעובד.

יש לציין כי למרות שהמועמדים הבולטים לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר הם עדיין "12 שנים של עבדות", "כוח משיכה" ו"חלום אמריקאי", שלא זכו הלילה בפרסים, הזכיות של "היא" ו"קפטן פיליפס" מגדילות בהחלט את הסיכוי שלהם לזכות בקטגוריות התסריט, בטקס שייערך ב-2 במרץ ונחשב לאחד הצמודים והבלתי צפויים בתולדות האוסקר.

בקטגוריה הדוקומנטרית זכתה הבמאית והשחקנית שרה פולי, על סרטה המדובר "סיפורים שאנחנו מספרים". וינס גיליגן וצוות "שובר שורות" זכו בפרס על כתיבה לסדרת דרמה, ואילו יוצרי "VEEP " זכו במקבילו הקומי. הבמאי פול מזורסקי זכה בפרס על מפעל חיים, ואלכס גיבני הוותיק זכה בפרס מיוחד על סרטו "We Steal Secrets: The Story of WikiLeaks".

מה דעתכם על הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully