וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסופרבול גנב את הצופים מראש

2.2.2014 / 12:54

האולפנים הגדולים לא אוהבים לשחרר סרטים חשובים בסוף השבוע שלפני הסופרבול, כדי לא להיקלע לתחרות מולו, והתוצאה היא שבוע עלוב בקופות. רק "לשבור את הקרח" ממשיך להדהים

יח"צ - חד פעמי

בסוף השבוע הראשון של פברואר אמריקאים לא הולכים לקולנוע; הם נשארים בבית וצופים בסופרבול. המשחק אמנם ייערך רק הערב, אבל ההשפעה שלו הורגשה בקופות מראש: כנבואה שמגשימה את עצמה, האולפנים נוטים לא להוציא לאקרנים שום דבר חשוב במיוחד בסוף השבוע הזה, כדי לא להיפגע, ומשום שרק סרטים זניחים יוצאים, אף אחד לא הולך לראות אותם. לא משנה אם התרנגולת או הפוטבול באו קודם, התוצאה היא סוף שבוע עלוב למדי בקופות.

11 מיליון דולר בלבד הספיקו עבור הקומדיה "Ride Along" להחזיק במקום הראשון זה השבוע השלישי ברציפות. הלהיט המפתיע של ינואר הגיע כבר להכנסות כוללות של כ-90 מיליון דולר. אל המקום השני, בהפרש קטן, נכנס "That Awkward Moment", הסרט שקיבל בעברית את השם המביך "הדייט שהביך אותי": קומדיה רומנטית מנקודת מבט גברית, בכיכובו של זאק אפרון. הסרט לא הצליח להתבלט מעל קומדיות אחרות, והמבקרים לא היו אדיבים כלפיו – וכך הוא השיג כ-10 מיליון דולר ונידון להישכח במהרה.

עוד יותר "פוף ונעלם": "Labor Day", סרט שעל פי נתוני הפתיחה היה אמור להתחרות ממש בימים אלה על האוסקר. ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תלוי באויר") מביים את קייט ווינסלט וג'וש ברולין, בדרמה על אם חד הורית ובנה שנותנים טרמפ לפושע נמלט. זה היה צריך להיות טוב – אבל זה פשוט התפספס, על פי המבקרים, ונראה שהאולפן ויתר על הסרט מראש, ושחרר אותו עם דחיפה מינימלית. את סוף השבוע הוא צפוי לסיים במקום השישי בלבד, עם כ-5 מיליון דולר.

בין כל המספרים המדכאים האלה יש סרט אחד יוצא דופן – שוב: "לשבור את הקרח", סרט שפשוט לא מפסיק להדהים. אחרי שצופים רבים חזרו לצפות בסרט פעם שניה ושלישית, חברת דיסני הפיצה אותו מחדש השבוע בגירסת "קריוקי" הכוללת את מילות השירים על המסך, בתקווה לעודד את הקהל לשיר עם הסרט. נראה שזה עבד, כי הכנסות הסרט הכל כך ותיק (שבוע 11 ברשימה) נשארו פחות או יותר זהות לשבוע שעבר – כ-9 מיליון דולר, ומקום שלישי ברשימה. ההכנסות הכוללות של "לשבור את הקרח" בארצות הברית בלבד הגיעו אל מעל 350 מיליון דולר.

מה אתם חשבתם על "לשבור את הקרח"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully