וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן מגיב להאשמות בתו: "שקרי ומביש"

3.2.2014 / 0:10

בהצהרה קצרה ששחרר נציג מטעמו של אלן להוליווד ריפורטר, מצהיר יוצר הקולנוע שהואשם על ידי בתו המאמצת בתקיפה מינית כי יגיב על ההאשמות בהרחבה בקרוב

וודי אלן בפרמיירת הסרט "חצות בפריז". Ian Gavan, GettyImages
וודי אלן בפרמיירת הסרט "חצות בפריז"/GettyImages, Ian Gavan

וודי אלן לא שותק – ומגיב בפומבי לראשונה, גם אם בקצרה ובאמצעות מתווך, על ההאשמות הקשות של בתו המאומצת, דילן פארו, שטענה אתמול (ראשון) כי אלן תקף אותה מינית בגיל שבע: בהצהרה קצרצרה ששחרר איש יחסי הציבור של אלן להוליווד ריפורטר, הוא מצהיר כי "מר אלן קרא את המאמר ומצא שהוא שקרי ומביש. בקרוב מאוד הוא יגיב".

כזכור, לאחר שנות שתיקה רבות פרסמה פארו מכתב בניו יורק טיימס בו טענה כי אלן אכן תקף אותה כשהיתה ילדה, כשם שאמה המאמצת, מיה פארו, טענה במשך 20 שנה. "כאשר הייתי בת שבע, וודי אלן לקח את ידי והוביל אותי לעליית גג אפלולית בקומה השנייה של הבית שלנו. הוא אמר לי לשכב על בטני ולשחק עם הרכבת החשמלית של אחי. אז הוא תקף אותי מינית". פארו הוסיפה וטענה כי המעשים חזרו על עצמם, וכי ההאשמות הכבדות נגד אביה הוסרו רק כיוון שאמם המאמצת היא זו שקיבלה משמורת בלעדית על הילדים. "הוא התחמק ממה שהוא עשה, וזה רדף אותי. התמלאתי אשמה על שאפשרתי לו להימצא ליד ילדות אחרות. הייתי מבועתת מכל מגע של גבר. פיתחתי הפרעת אכילה, והתחלתי לחתוך את עצמי. העינוי הזה הפך לבלתי נסבל עוד יותר בגלל הוליווד. כולם מלבד מעטים ויקרים (הגיבורים שלי), בחרו להתעלם".

פארו, כזכור, עמדה במרכז משפט המשמורת ב-1993, כאשר אביה המאמץ נפרד מאמה, ופתח בזוגיות גלויה עם סון יי, בתה המאומצת האחרת של פארו. אז, טענה פארו שאלן התעלל מינית בדילן, אך הפרשה נקברה לאחר שאלן טען כי פארו שתלה מילים בפיה, ולא נמצאו הוכחות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully