וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן דורון ביטון נפצע בתאונת דרכים

ביטון, המוכר מערוץ היוטיוב "שרוטונים" וכן מ"בובה של מדינה", נפגע על ידי רכב כשהוא רכוב על אופנועו, לאחר שיצא מהבסיס הצבאי בו הוא משרת. בשעה זו הוא מורדם ומונשם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורון ביטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן דורון ביטון נפצע אמש (שני) בתאונת דרכים, וכעת הוא נמצא מורדם ומונשם בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מצבו מוגדר בינוני והוא נמצא כעת בחדר הניתוח. התאונה התרחשה ליד העיר נתניה, כאשר ביטון יצא מהבסיס הצבאי בו הוא משרת, רכוב על אופנועו. רכב שעבר לידו פגע בו ופצע אותו קשה. אופנועו של ביטון התרסק לחלוטין אך למרבה המזל הוא אינו סובל מפגיעות פנימיות. ביטון סובל משברים בפניו וכן משבר בידו.

ביטון בן ה-22 מוכר בזכות סרטוני רשת בהם הוא מככב בשלל חיקויים. בהמשך הופיע בסרטונים של ערוץ היוטיוב "שרוטונים" וכן בתכנית הבידור "בובה של מדינה". בימים אלה השתתף בצילומי סדרה חדשה עבור ערוץ הילדים, בשם "שוברי גלים", העוסקת כמשתמע משמה בחבורת גולשים צעירים.

סוכנו של ביטון, רונן אור צרפתי, אישר את הפרטים בשיחה עם וואלה! תרבות ומסר בתגובה: "כרגע אנחנו מחכים להתפתחויות לראות מה קורה. הפקת 'שוברי גלים' מאוד עוזרת והכל בסדר. אני יכול להגיד שדורון הוא גבר חזק והוא ייצא מזה. אנו מאחלים לו רק בריאות ומצפים להחלמתו המהירה".

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: "אנו מייחלים להחלמתו המהירה של דורון ומאחלים לו רפואה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully