וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד הוט צ'ילי פפרז מודים: זייפנו את הנגינה בסופרבול

5.2.2014 / 12:02

במכתב שפורסם באתר הרשמי של הלהקה, מגיב בסיסט ההרכב לטענה כי הופעת הלהקה בסופרבול נעזרה בפלייבק: "הובהר לנו מראש שרק השירה תבוצע בשידור חי, והיתר יוקלט"

ברונו מארס עם רד הוט צ'ילי פפרס בהופעת המחצית סופרבול 48. AP
הופעת המחצית בסופרבול/AP

בסיסט להקת רד הוט צ'ילי פפרז, פלי, התייחס היום (רביעי) לראשונה לטענות כי ההרכב "זייף" את נגינתו במופע האמצע של הסופרבול – ולמרבה ההפתעה, לא התחמק מתשובה ישירה: במכתב שפרסם באתר הרשמי של הלהקה, הודה פלי כי ההרכב אכן לא ניגן נגינה חיה באירוע.

"כשה-NFL ביקשו מאיתנו לנגן בסופרבול ביחד עם ברונו מארס את השיר 'Give It Away', הובהר לנו מראש שהשירה תבוצע בשידור חי, אבל הבס, התופים והגיטרה יוקלטו מראש", כותב פלי. "אני מבין את דרישת ה-NFL בעניין הזה, כיוון שיש להם רק כמה דקות להרים את המופע, והמון דברים עלולים להשתבש בסאונד עבור הצופים באיצטדיון ובטלוויזיה. לא היה מקום לוויכוח בנושא, ה-NFL לא רוצים לקחת סיכון שההופעה תתקלקל בגלל סאונד גרוע".

לאחר מכן מדגיש פלי כי "עמדת הלהקה בנושא נגינה לא-חיה היא שאנחנו בפירוש לא עושים זאת", אך מוסיף כי "לבסוף החלטנו שזו חוויה סוריאליסטית של פעם בחיים ושפשוט נעשה את זה בכיף".

"החלטנו שאם אנתוני ישיר בשידור חי, עדיין נוכל להביא להופעה את הרוח של מה שאנחנו עושים, וכמובן שניגנו כל תו בהקלטה במיוחד להופעה". את דבריו הוא מסכם בכך שאינו מצטער על ההחלטה, והיה חוזר עליה.

כזכור, מקרה דומה עורר סערה בשנה שעבר, כאשר ביונסה הואשמה כי השתמשה בפלייבק בביצוע שלה להמנון האמריקאי בהשבעת הנשיא. אז, סירבה תחילה הזמרת להודות כי לא מדובר בביצוע חי, אך לבסוף נשברה והודתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully