וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של וודי אלן: "הוא לא תקף את אחותי, אמי הכתה אותי"

הבן המאומץ מתייצב לצד אביו: "אני לא יודע אם אחותי באמת מאמינה שוודי תקף אותה מינית או שהיא מנסה לרצות את אמי", אמר בראיון, והגדיל לטעון כי מיה פארו היתה אם מכה

וודי אלן. GettyImages
העלילה מסתבכת. וודי אלן/GettyImages

מוזס פארו, בנו המאומץ של הבמאי וודי אלן, מצטרפת לקלחת התקשורתית סביב משפחתו ודוחה את ההאשמות של אחותו, דילן, לפיהן אלן תקף אותה מינית כשהיתה בת שבע. פארו הבן מאשים את מיה פארו, האם המאמצת שלו ושל דילן, בכך ש"הרעילה" את מוחה של מיה וגרמה לה לחשוב כי אלן ביצע בה מעשים מגונים.

"אמא שלי עודדה אותי לשנוא את אבי על שגרם לקרע במשפחה שלנו ותקף מינית את אחותי", אמר פארו בן ה-36 בראיון למגזין פיפל. "שנאתי אותו במשך שנים רבות. היום אני מבין שזו היתה דרכה דרכה של אמי לנקום בו על כך שהתאהב בסון-יי פרווין". פרויין הינה בת מאומצת נוספת של פארו, בה התאהב אלן ולמענה עזב את פארו.

"כמובן שוודי לא תקף מינית את אחותי", ממשיך ואומר פארו שהתרחק משאר משפחתו עם השנים ונמצא בקשר קרוב עם אלן ופרווין. "דילן אהבה אותו וציפתה לראות אותו כשהוא היה בא לבקר. היא מעולם לא התחבאה מפניו עד לרגע שבו אמי הצליחה לייצר אווירת פחד ושנאה כלפיו. ביום בו נטען כי הותקפה, היינו שישה או שבעה אנשים בבית. היינו כולנו בחדרים גדולים ומשותפים בבית ואף אחד, לא אבי או אחותי, הלך לחדר פרטי. אני לא יודע אם אחותי באמת מאמינה שוודי תקף אותה מינית או שהיא מנסה לרצות את אמי. לרצות את אמא תמיד היווה מוטיבציה מאוד חזקה לפעול, כי להיות נגדה יכול להיות דבר נורא".

דילן השיבה לטענות אחיה, התעקשה שהיא דוברת אמת ובשיחה עם המגזין אמרה "זו בגידה בי ובמשפחה שלי. זכרונותיי אמינים, הם שלי, ואחיה איתם למשך שארית חיי". עוד הוסיפה ואמרה כי "אמי מעולם לא הכניסה לראשי זיכרונות שווא וכל הזיכרונות הם שלי. היא התמוטטה כשסיפרתי לה על זה וקיוותה שאני ממציאה את זה. באחת מהשיחות הכי שובורת לב שהיו לי בחיי, השיחה בה סיפרתי לה מה קרה, סיפרתי את האמת. היא אמרה לי שאבא אומר שהוא לא עשה כלום. אמרתי לה שהוא משקר".

מיה פארו. AP
אם מכה? מיה פארו/AP

למרות הדברים של הבת דילן, לאחיה השגות אודות התנהלותה של מיה פארו, ובראיון אף הגדיל לטעון כי בילדותם הכתה אותו. "היא תמיד ניסתה לשכנע את כולם שאנחנו משפחה גדולה ומאושרת של ילדים ביולוגיים ומאומצים", אמר מוזס, "אך כבר מגיל קטן היא דרשה שאציית לה וכילד הוכיתי לעיתים תכופות. היו לה התקפי זעם קשים כשהיינו מרגיזים אותה, ואף פעם לא ידעתי איך היא הולכת להגיב ומה היא הולכת לעשות". הכחישה את הטענות הללו והכריזה כי "אני לא מבינה מאיפה הוא מביא את הסיפורים על הכאות. מדי פעם, כעונש, היינו נשלחים לחדרנו", היא אומרת.

אלן עצמו לא שתק והגיב לראשונה להאשמות החריפות מוקדם יותר השבוע. בהצהרה קצרצרה ששחרר איש יחסי הציבור של אלן להוליווד ריפורטר, נכתב כי "מר אלן קרא את המאמר ומצא שהוא שקרי ומביש. בקרוב מאוד הוא יגיב".

כזכור, ב-1 בפברואר פרסמה מיה פארו מכתב בניו יורק טיימס בו טענה כי אלן אכן תקף אותה כשהיתה ילדה, כשם שאמה המאמצת, מיה פארו, טענה במשך 20 שנה. "כאשר הייתי בת שבע, וודי אלן לקח את ידי והוביל אותי לעליית גג אפלולית בקומה השנייה של הבית שלנו. הוא אמר לי לשכב על בטני ולשחק עם הרכבת החשמלית של אחי. אז הוא תקף אותי מינית... העינוי הזה הפך לבלתי נסבל עוד יותר בגלל הוליווד. כולם מלבד מעטים ויקרים (הגיבורים שלי), בחרו להתעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully