וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלה גופתו של פיליפ סימור הופמן: "מעולם לא ניהלנו רומן"

דיוויד בר כץ, התסריטאי וחברו הקרוב של פיליפ סימור הופמן, אשר גילה את גופתו, תובע 50 מיליון דולר ממגזין הנשיונל אינקוויירר לאחר שזה פרסם כי השניים ניהלו רומן

פיליפ סימור הופמן. Andrew Medichini, AP
"סימור הופמן ואני מעולם לא היינו נאהבים". פיליפ סימור הופמן/AP, Andrew Medichini

דיוויד בר כץ, חברו של השחקן המנוח פיליפ סימור הופמן, הגיש תביעה בסך 50 מיליון דולר נגד העיתון נשיונל אינקוויירר לאחר שזה דיווח כי בינו ובין סימור הופמן התנהלה מערכת יחסים רומנטית. בר כץ טוען כי המגזין הבטיח לקוראיו "ראיון אקסקלוסיבי" ושקרי בו הוא עצמו מתראיין ומספר כי ערב לפני מותו הוא צפה בסימור הופמן משתמש בקוקאין, וכן שהם היו נוהגים לצרוך יחד הרואין.

בתביעה שהגיש בר כץ לבית המשפט העליון של ניו יורק, נטען כי הסיפור מפוברק לחלוטין: "לא היה שום ראיון כזה", הוא הכריז בכתב התביעה, בו גם נאמר כי הוא וסימור הופמן מעולם לא היו נאהבים. כמו כן, בר כץ טען כי "מעולם לא ראה את סימור הופמן משתמש בקוקאין בלילה שלפני מותו (כתוצאה ממנת יתר של הרואין, נ.ה), או בכל זמן אחר, וכן לא צפה בו מעולם משתמש בהרואין".

עוד מפורט בכתב התביעה כי לבר כץ אין "שום זיכרון" לגבי מפגש עם כתבי העיתון והוא "בלי שום ספק מעולם לא שוחח, לא איתם או עם כל אדם אחר בנוגע למותו של סימור הופמן". "ה'כתבה' הזאת פשוט מגעילה", הוסיף ג'אד ברסטיין, עורך דינו של בר כץ, "משפחתו וחבריו של פיליפ עדיין מתאבלים והאינקוויירר מנסה להרוויח כסף באמצעות סיפורים שקריים לחלוטין", הוא אומר. "מה שעוד יותר גרוע בכל הסיפור הזה", הוסיף ברסטיין, "היא העובדה שהמגזין שחרר הודעה לתקשורת בכדי לייצר הייפ לכתבה הזאת ולמכור עוד עותקים. אני לא יודע איך האנשים האלה מסוגלים לישון בלילה". הסכום אותו דורשת התביעה הוא 50 מיליון דולר כאמור, 5 מיליון דולר על הנזק הממשי שכבר נגרם לבר כץ, ועוד 45 מיליון דולר על הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם לו בעתיד.

תושבי ניו יורק מביטים בפינוי גופתו של השחקן פיליפ סימור הופמן. פברואר 2014. AP
נאבק לאורך שנים בהתנכרויות שונות. פינוי גופתו של פיליפ סימור הופמן בניו יורק./AP

כזכור, סימור הופמן נמצא ללא רוח חיים בדירתו על-ידי חברו, התסריטאי בר כץ. הופמן, בן 46 במותו, יליד ניו-יורק, שיחק בסרטים "ביג ליבובסקי", "מגנוליה", "לילות בוגי", "סטייט פינת מיין", "קולד מאונטיין", "מאני בול", "פאץ' אדאמס'", "הכישרון של מר ריפלי", "המאסטר", "משחקי הרעב: התלקחות" ועוד. בשנת 2006 זכה בפרס האוסקר על תפקידו בסרט "טרומן קפוטה" ונוסף להופעותיו בטלוויזיה ובקולנוע, שיחק גם בתיאטרון והיה מועמד פעמיים לפרס הטוני. במקביל, בחייו האישיים נאבק לאורך שנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול.

עוד פורסם כי שלושה חודשים לפני מותו, נזרק סימור הופמן מביתו על-ידי זוגתו לחיים מימי אודונל שדרשה ממנו להתנקות מסמים. סימור הופמן התגורר במרחק רחובות ספורים מאודונל ומילדיהם המשותפים, וב-2 בפברואר הוא נמצא מת בחדר השירותים בביתו, כשמזרק הירואין לידו ו-70 מנות סם נוספות נמצאות בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully