וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן הופיע בפסטיבל להעצמה נשית – לקולות מחאה ועידוד. צפו

ג'וני פורנרי

7.2.2014 / 9:31

למרות נטישה של חלק מהנשים בקהל, במחאה על השתתפותו, ההופעות של אייל גולן בפסטיבל להעצמה נשית באילת עברו שלום יחסי, והיו שאף הצדיקו אותו. גולן לא התייחס לפרשה

צלמים זמניים מורשים

בצל סגירת התיק הפלילי נגדו מחוסר ראיות, והדיון הציבורי שעדיין מתנהל בדבר מעשיו, הגיע אתמול (חמישי) אייל גולן, מגיבורי פרשת מסיבות החשק, להופעה דווקא בפסטיבל להעצמה נשית באילת. במהלך הערב, בו הופיע פעמיים, נטשו מספר נשים את האולם במחאה על עצם השתתפותו; אך באופן מפתיע, מרבית הנשים באירוע התייחסו לפרשה בה היה מעורב בסלחנות, והעדיפו להנות מההופעה.

"הוא זמר טוב, אני מחזיקה ממנו, אוהבת אותו", אמרה אחת הנוכחות באירוע. "יש לו שירים, הוא עושה שמח, והוא עשה טעות. בסדר, הוא משלם על זה". חברתה חיזקה אותה והוסיפה: "אני לא מתייחסת למה שיש מסביב". אישה נוספת שנכחה באולם הדגישה כי כל עוד לא הוכחה אשמתו של גולן, אין לשפוט אותו.

עם זאת, כאמור, נשים אחרות בחרו לנטוש את האולם במחאה, במיוחד לאחר שגולן לא התייחס לנושא במהלך הופעתו הראשונה; אך הן עשו זאת מבלי להפריע את מהלכה של ההופעה השנייה. "כיף להיות כאן וכיף להיות איתכם", אמר גולן עצמו, שמיעט לדבר, על הבמה. "אנחנו כאן כדי לשמח אתכם וכדי לעשות לכם כיף. וזה, אני חושב שלא צריך הרבה לדבר – צריך לשיר. בואו נעשה שמח!"

מה דעתכם - הופעה מוצדקת או מביכה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully