וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לנו נפרד בדמעות מתכנית הלילה: צפו

7.2.2014 / 10:06

הקומיקאי ומגיש תכנית הלילה האגדי סיים הלילה את כהונתו כמנחה ה"Tonight Show" של רשת NBC, ונפרד מהקהל הנאמן כשהוא דומע: "אלה היו 22 השנים הנפלאות בחיי"

אחרי 22 שנים של הצלחה גדולה – לצד רגעים שנויים במחלוקת – חתם הלילה ג'יי לנו את הגולל באופן סופי על כהונתו כמגיש תכנית הלילה "Tonight Show", של רשת NBC. הוא עשה זאת בהתרגשות רבה, תוך שהוא דומע ומצהיר כי "אלה היו 22 השנים הנפלאות בחיי".

"אני האדם בר המזל ביותר בעולם", אמר לנו בנאום הפרידה שלו, כשהוא מפנה את הכסא לג'ימי פאלון שיתפוס את מקומו ב-17 בפברואר. לאחר מכן סיפר כי איבד את אמו בשנתו הראשונה בתכנית, את אביו בשנה השנייה ולאחר מכן את אחיו, "ולאחר מכן לא ממש היתה לי משפחה. והאנשים כאן בצוות התכנית הפכו למשפחה שלי".

עם זאת, מוקדם יותר, במונולוג הפתיחה שלו, עקץ את הרשת בה הוא עובד על הבחירה לסיים את ההתקשרות איתו: "אני לא אוהב פרידות", אמר. "NBC אוהבים".

במהלך התכנית אירח לנו את בילי קריסטל, שהיה אורחו הראשון בתכנית, ב-1992. קריסטל "השתלט" על הערב בחלקו, והזמין לפרידות מרגשות את אופרה ווינפרי, ג'ק בלאק, קים קרדשיאן, קרול ברנט ועוד. קריסטל אף השווה את לנו לקרסון המיתולוגי, באומרו כי "קיבלת את השרביט מאחד מגדולי-כל-הזמנים, אך ברגע שתפסת אותה, רצת את המירוץ.

אובמה: "רוסיה גולשת למנטליות של מלחמה קרה". רויטרס
גם הוא נפרד מלנו. ברק אובמה/רויטרס

גם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נפרד מלנו במהלך התכנית, בקטע וידאו מיוחד: "ג'יי, התבדחת על חשבוני פעמים רבות במהלך השנים, אבל אל תדאג, אני לא כועס", אמר, ואז הוסיף בבדיחות – "ובלי קשר לכך, החלטתי למנות אותך לשגריר שלי באנטרקטיקה. מקווה שיש לך מעיל חם, מצחיקן". האורח המוזיקלי של הערב היה זמר הקאנטרי גארת' ברוקס.

הפרידה המרגשת שמה קץ לקריירה הטלוויזיונית הארוכה של לנו, שידעה גם רגעים לא קלים: כשהחליף לראשונה את ג'וני קרסון כמגיש התכנית, ב-1992, רבים טענו כי "גנב" את התפקיד לדיוויד לטרמן, מגיש ה"לייט נייט" של NBC, שאף נטש את הרשת בזעם לטובת CBS. שנים לאחר מכן, ב-2009, פינה לנו את מקומו לטובת קונאן אובריין, אך זאת רק על מנת לקבל תכנית אירוח בשעה מוקדמת יותר ברשת; לאחר פחות משנה הוחזר על חשבון אובריין לתכניתו, מה שעורר, ולא בפעם הראשונה, את זעם הקהל הרחב עליו. עם זאת, יש לציין כי לנו היה ונותר דמות הלייט-נייט המובילה בכל הקשור לרייטינג כמעט לאורך כל שנותיו בתפקיד.

מה חשבתם על הפרידה של לנו? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully