וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור" האמריקאית בוטלה

פורמט הכשרונות של סיימון קאוול, ששודר בגרסתו האמריקאית ברשת פוקס, ירד מהאוויר לאחר שלוש עונות בלבד – בשל נתוני רייטינג בלתי מספקים

סיימון קאוול. Dimitrios Kambouris, GettyImages
חוזר למולדת. סיימון קאוול/GettyImages, Dimitrios Kambouris

בישראל רק גילו את הפטנט, ובאמריקה כבר מיצו את הטרנד: "אקס פקטור", תכנית הכשרונות מבית היוצר של סיימון קאוול, יורדת מהמסך בארצות הברית, לאחר שרשת פוקס החליטה שלא להשיב אותה לעונה רביעית. מקורבים לקאוול טוענים כי המרץ הרב שהשקיע גם בגרסה הבריטית של המותג לא איפשרו לו להשקיע בגרסה האמריקאית, אבל הסיבה האמיתית היא ככל הנראה נתוני רייטינג שלא סיפקו את הסחורה מול המתחרות, "דה וויס" ששודרה ברשת NBC, וכן המתחרה מבית, "אמריקן איידול" של פוקס. לפני מספר חודשים הודיעה גם השחקנית והזמרת דמי לובאטו כי היא עוזבת את כס השיפוט בתכנית, לאחר שלקחה בה חלק מאז שנת 2012.

"12 השנים האחרונות עבורי היה תענוג גדול, גם ב'אקס פקטור' וגם ב'אמריקן איידול'", אמר קאוול בהודעה לתקשורת. "מלבד זה שהייתי בר מזל למצוא מספר כישרונות אדירים במהלך התכניות האלה, היתה לי הזכות לקבל קבלת פנים נהדרת מהקהל האמריקאי (רוב הזמן)".

קאוול, המשמש גם כמפיק הפורמטים שלו, המשיך ואמר כי "בשנה שעברה, עקב מספר סיבות, נאלצתי לקבל החלטה ולחזור לבריטניה כדי להמשיך ולעבוד על הגרסה המקומית של 'אקס פקטור' שתעלה לשידור במהלך שנת 2014. נכון להיום, אני נמצא בבריטניה ורוצה להודות לרשת פוקס על שהיתה פרטנרית מדהימה וכן להודות לכל מי שתמך בתכנית. אמריקה, נתראה בקרוב!"

"לכולנו בפוקס סיימון הוא אישיות רבת השפעה בכל הנוגע לעולם הטלוויזיה של זמננו", נאמר בהודעה רשמית של רשת פוקס. "אין יוצר יותר להוט ממנו ואנו חשים ברי מזל על שהזדמן לנו לעבוד יחד. אנו באמת מקווים שיזדמן לנו לעבוד יחד שוב בקרוב".

למרות המחמאות, ביטול התכנית לא מגיע כאמור בהפתעה: השופטות פאולה עבדול וניקול שרזינגר עזבו את התכנית לאחר העונה הראשונה, ובריטני ספירס, שהגיעה במקומן, לא הצליחה לייצר הייפ שיסייע ל"אקס פקטור" לשרוד כנגד התחרות הקשה. לאחר עזיבתה של ספירס, ב-2013, הידרדרה התכנית בטבלאות הרייטינג, וצנחה עד מהרה מתחת לקו שני מיליון הצופים לפרק.

מה דעתכם - הגיע הזמן לבטל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully