וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסרט של "לגו" הדהים את הקהל והמבקרים

9.2.2014 / 11:13

הרעיון אולי נשמע מופרך, מגוחך ומועד לכישלון, אבל מסתבר שמדובר במכרה זהב: המבקרים והקהל הרחב עפים על "סרט לגו", הלהיט הענק הראשון של 2014

יח"צ - חד פעמי

השבוע ברשימת שוברי הקופות בארצות הברית: לגו. הרבה לגו. המון לגו. הרעיון לעשות סרט אנימציה באורך מלא על פי המותג "לגו" נשמע מגוחך בערך כמו הרעיון לעשות סרט על פי "צוללות" (עשו אחד כזה. קראו לו "באטלשיפ"), אבל – מי היה מאמין – הוא מתברר כהצלחה בכל התחומים. פיל לורד וכריס מילר, הבמאים של "גשם של פלאפל" ו"רחוב ג'אמפ 21" יצרו את סרט הלגו, והם כנראה יודעים איך להפוך רעיונות שנשמעים מפגרים לסרטים מצוינים: "סרט לגו", על פי הביקורות בארצות הברית, קרוה מאוד להיות יצירת מופת. באתר ריכוז הביקורות RottenTomatoes הסרט קיבל דירוג של 97% – ציון השמור בדרך כלל לסרטי אוסקר ופיקסאר. גם הקהל מת על לגו: על פי הכנסותיו מהימים שישי ושבת, הסרט צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות של כ-66 מיליון דולר. זוהי אחת הפתיחות הגדולות ביותר אי פעם לחודש פברואר, השקט בדרך כלל (רק "הפסיון של ישו" הכניס יותר), וסכום נדיר עבור סרט אנימציה שאינו המשכון. "סרט לגו" פונה גם לילדים וגם להורים – בזכות אלמנט הנוסטלגיה, והמון רפרנסים ובדיחות שיעברו לילדים גבוה מעל לראש, והוא יגמד בתוך ימים בודדים את כל סרטי ינואר ויהפוך ללהיט הענק הראשון של 2014.

במקום השני נמצא "ציידי האוצרות" ("The Monuments Men"), העוסק ביחידה שניסתה להציל חפצי אמנות חשובים מידי הנאצים במלחמת העולם השניה. ג'ורג' קלוני ביים את הסרט, ומילא אותו בשחקנים מכובדים: מאט דיימון, ביל מוריי, קייט בלאנשט, ג'ון גודמן, ז'אן דוז'ארדן ("הארטיסט") וגם קלוני עצמו. סרט עם נבחרת כל כך חזקה נשמע כאילו הוא שייך לעונת האוסקרים – ובאמת, במקור הסרט היה אמור לצאת לקראת סוף 2013, כדי להצטרף לתחרות על הפסלונים המוזהבים למיניהם, אבל נדחה למועד שבו הוא לא כשיר להתמודד על הפרס השנה. וכנראה שהיתה לכך סיבה טובה: המבקרים ברובם מאוכזבים מהסרט, שלא עומד בציפיות שמעלה רשימת המשתתפים. למרות זאת, הוא הכניס כ-23 מיליון דולר, סכום מכובד למדי, בקופות בסוף השבוע.

"Ride Along", אחרי שלושה שבועות במקום הראשון, ירד למקום השלישי השבוע עם כתשעה מיליון דולר, ואחריו "לשבור את הקרח" הנצחי ו"השורד האחרון". סרט חדש נוסף – "האקדמיה לערפדים" – הגיע לבתי הקולנוע ונשכח שם בודד וגלמוד: רק כ-4 מיליון דולר הכניס השילוב התמוה בין "ילדות רעות" ו"דמדומים".

מחכים ל"סרט לגו"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סרט לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully