וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט איסטווד הציל את חייו של אדם שנחנק

הכוכב והבמאי בן ה-83 השתתף בארוחה לרגל פתיחת טורניר הגולף בקליפורניה, וכאשר מנהל ליגת הגולף האמריקאית החל להיחנק מחתיכת גבינה, ביצע בו תמרון היימליך והציל אותו

קלינט איסטווד. Frederick M. Brown, GettyImages
עשה לו את היום. קלינט איסטווד/GettyImages, Frederick M. Brown

קלינט איסטווד הוא לא רק שחקן, מפיק ובמאי מצליח – כעת מתברר כי הכוכב ההוליוודי מסוגל גם להציל חיים. אתר האינטרנט של האינדיפנדנט מדווח כי השחקן בן ה-83 הציל את חייו של אדם בן 50, לאחר שזה נחנק מחתיכת גבינה שנתקעה בגרונו.

במהלך ארוחת ערב לרגל פתיחת טורניר הגולף בקליפורניה, בה לקחו חלק איסטווד וסטיב ג'ון, מנהל טורניר הגולף האמריקאי, החל האחרון להשתנק קשות. "שתיתי מים ואכלתי מעט חטיפי גבינה, מה שלא עבד טוב ביחד", סיפר לאחר מכן ג'ון. "הסתכלתי על קלינט ולא יכולתי לנשום. הוא זיהה את המצוקה שלי באופן מידי והציל את חיי". ג'ון המשיך וסיפר כי איסטווד הרים אותו באוויר שלוש פעמים וביצע בו תמרון היימליך – תמרון לפתיחת נתיב אוויר החסום על ידי גוף זר, שנעשה כידוע באמצעות לחיצת הבטן על הסרעפת ודחיקת האוויר בריאות.

"הבטתי בעיניו וזיהיתי בהן את הפאניקה שיש לאנשים בעיניהם ברגעים האחרונים של חייהם", סיפר איסטווד על מעשה הגבורה שלו. "זה נראה רע", אמר, והוסיף כי זו הפעם הראשונה בה הוא מבצע את תמרון היימליך. "פשוט לחצתי אותו חזק שלוש פעמים והחתיכה עפה החוצה. לאחר מכן הבאתי לו כוס מים גדולה לשתות, עם קצת לימון".

מלבד הצלת חיים, איסטווד עסוק בימים אלה בשלבי הפקה אחרונים של גרסה קולנועית למחזמר זוכה הטוני "נערי ג'רזי", שעתידה לעלות לאקרנים בהמשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully