וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רביעיית רן" תהפוך לפיילוט של CBS, בפעם השנייה

הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לייצא תכנים לארה"ב: פיילוט אמריקאי של הדרמה המקומית יופק עבור רשת CBS האמריקאית, לאחר שזו צילמה כבר פיילוט אחר לתכנית בעבר

רביעיית רן. ורד אדיר,
יפתח קליין ומיכל ינאי, מתוך "רביעיית רן"/ורד אדיר

רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS הזמינה פיילוט של הדרמה "רביעיית רן", אותה יצרו גיורא יהלום ואורן יעקובי, כשלוש שנים לאחר שרכשה את הזכויות לה. הפיילוט ייכתב על ידי דיוויד מרשל גרנט ("סמאש"). הסדרה, בהפצת ארמוזה פורמטס, פותחה והופקה בארץ על ידי יולי אוגוסט הפקות ושודרה בשידורי הלווין של yes במשך שתי עונות.

בעבר הציגה הרשת פרק פיילוט אותו כתבו מייק קלי ("נקמה" ו"סווינג-טאון") ואחיו כריס. כעת גרנט והמפיקה שרה טימברמן יחברו לסמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל, למנכ"ל ארמוזה אבי ארמוזה, איילון רצ'קובסקי, יהלום ויעקובי על מנת ליצור מחדש את הגרסה האמריקאית.

"רביעיית רן" מביאה את סיפורה של מערכת היחסים בין שלושה אחים ואחות, שלידתם הופצה באמצעי התקשורת וחייהם הפכו לסנסציה לאומית באמצעות תיעוד דוקומנטרי שליווה אותם בדומה לפרויקט המפורסם "7 Up". בסדרה משולבות סצנות דרמטיות עם סצנות כמו-תיעודיות, ובגרסתה הישראלית כיכבו מיכל ינאי, יפתח קליין ואחרים.

"אני מתרגש שהפרויקט יוצא שוב לדרך והפעם מחוזק. המציאות מוכיחה כי יש להתמיד ולדחוף פורמט טוב לא משנה מה הנסיבות שהביאו להקפאתו בסיבוב הראשון", מסר אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס. "אנחנו מצפים לעבוד עם רשת כה משמעותית כמו CBS ובטוחני כי הידע והיכולות שלהם יולידו דרמה מקורית מאוד המשלבת בין הז'אנר התיעודי והבדיוני גם יחד".

יש ל"רביעיית רן" פוטנציאל בינלאומי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully