וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש ללברדור לברטוריז

11.2.2014 / 0:06

"Dance All Night in the Rain" הוא סינגל חדש להרכב הפולק-פופ של תום גוטליב ונועם ורדי, מתוך אלבום חדש, רביעי במספר, שיושק בקרוב, בהפקת מולי אלון. האזינו וצפו בקליפ

יח"צ - חד פעמי

לברדור לברטוריז (Labrador Labratories) הוא פרויקט שנהגה בתל אביב בחורף 2009. אלבום הבכורה הוקלט על ידי תום גוטליב שהקים את ההרכב במשך שבוע אחד. בפרופיל המייספייס שפתח החליט גוטליב להמציא דמות פיקטיבית שתעמוד מאחורי הצלילים, וכך נוצר "לברה", בן לחשפנית מלוס אנג'לס ונזיר בורמזי, שגדל אצל סבתו הסרבית והרים גיטרה לראשונה בגיל 21, בבית הכלא. לברה הפיקטיבי הפך במהרה לאושיית מייספייס פופולרית עם עשרות אלפי ביקורים ומנויים לעמוד. באותו חורף, הקים גוטליב להקה והחל להופיע ברחבי הארץ, ובהמשך גם בסיבובי הופעות באירופה.

בארבע השנים החולפות יצאו תחת אותו שם עוד שני אלבומים וההרכב המשיך להופיע בישראל ובאירופה. מה שהחל כיצירה של איש אחד הפך באלבום השני לפרויקט משותף, כשקלידן הלהקה, נועם ורדי, הצטרף ככותב חומרים ומפיק. השניים מקליטים את החומרים באופן עצמאי, כשהם גם אחראים לנגינה במרבית הכלים. את האלבום החדש, "Lonely Tribes", הפיק הצמד במשותף עם המוזיקאי מולי אלון תוך נאמנות לסגנון שמאפיין את הפרויקט – פולק-פופ באנגלית עם השפעות של בלוז, פסיכדליה, אלקטרוניקה ואמריקאנה. כעת הם משחררים מתוכו את הקליפ לשיר "Dance All Night in the Rain", בבימוי ירדן ליאור ורון כהן.

ההרכב ישיק את האלבום החדש ב-4.3, בהופעה במועדון הפסאז' בתל אביב.

מה חשבתם על השיר והקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully