וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסי ריוט – בקרוב הסרט?

10.2.2014 / 16:42

"קיבלנו מספר הצעות לסרטים הוליוודיים", חשפו חברות להקת פוסי ריוט במסיבת עיתונאים שנערכה בפסטיבל ברלין, והתבדחו – "זה יהיה כמו 'מלחמת הכוכבים'"

פוסי ריוט: תפילת הפאנק. מתוך הסרט "פוסי ריוט: תפילת הפאנק",
בדרך לקולנוע? פוסי ריוט/מתוך הסרט "פוסי ריוט: תפילת הפאנק"

חברות להקת פוסי ריוט, נדז'דה טולוקוניקובה ומריה אליוקינה, טוענות כי מספר מפיקים פנו אליהן עם כוונה להפוך את סיפורן לסרט הוליוודי. השתיים סיפרו על ההצעות שקיבלו לדבריהן במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה היום (שני) בפסטיבל ברלין, לשם הגיעו חברות ההרכב במטרה לקדם את הפרויקט החדש שלהן – ארגון שיתמקד בזכויות האסירים הכלואים ברוסיה. השתיים הגיעו לברלין מניו יורק, שם ערכו הופעה והוזמנו לבמה על ידי לא אחרת מאשר מדונה, שביקשה להביע בהן תמיכה באופן פומבי.

"קיבלנו מספר הצעות", סיפרו טולוקוניקובה ואליוקינה לתקשורת, אך לא הסכימו לחשוף עוד פרטים בנוגע לאופי הפרויקטים. "אנחנו לא יכולות להגיד ממי קיבלנו את ההצעות כי שום דבר עדיין לא סגור", אמרה טולוקוניקובה. כשעיתונאים המשיכו לשאול וללחוץ, היא צחקה ואמרה כי "זה הולך להיות כמו 'מלחמת הכוכבים'. מצטערת. כרגע אנחנו לא יכולות לספר שום דבר מעבר למה שכבר אמרנו".

נושא זכויות האסירים בפרט וזכויות אדם בכלל קרוב לליבן של המוזיקאיות שעוררו סערה בארצן, רוסיה, וסיפור חייהן בהחלט מתאים להפקה הוליוודית – כזכור, בחודש ספטמבר שעבר הודיעה טולוקוניקובה שהיא פותחת בשביתת רעב כמחאה על תנאי העבודה הלא אנושיים במחנה המאסר בו הוחזקה. טולוקוניקובה בת ה-23, שכבר שוחררה עקב תרעומת עולמית, החלה לרצות עונש של שנתיים בגין מה שהוגדר כ"התנהגות לא ראויה" ו"חוליגניות" על ידי בית המשפט ברוסיה – שגזר עונש דומה במסגרת משפטי ראווה גם על חברה נוספת בהלהקה, מריה אליוקינה (חברה שלישית, יקתרינה סמוצוויץ', שוחררה במהלך ההליך המשפטי). השתיים נשפטו בעקבות מופע וריקוד שביצעו בקתדרלה במוסקבה במטרה להעביר ביקורת על נשיא רוסיה המכהן, ולדימיר פוטין, ונגד הקשר ההדוק בית השלטון לממסד הדתי.

מי לדעתכן צריכות לגלם את חברות פוסי ריוט בסרט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully