וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של ג'וליה רוברטס נמצאה מתה בדירתה

וואלה! תרבות

11.2.2014 / 10:50

ננסי מוטס בת ה-37 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה שבלוס אנג'לס, ככל הנראה לאחר שנטלה מנת יתר של סמים. בני משפחה מסרו בהודעה רשמית: "אנחנו המומים והרוסים"

ננסי מוטס. ספלאש
ננסי מוטס/ספלאש

אחותה למחצה של ג'וליה רוברטס נמצאה ללא רוח חיים בדירתה שבלוס אנג'לס. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המוות. גופתה של ננסי מוטס בת ה-37 התגלתה ביום ראשון האחרון על ידי בן זוגה. במקום לא נמצאה הוכחה לפלילים, אך מקורות מדווחים כי אותרו תרופות ללא מרשם בזירה.

בהודעה רשמית ששוחררה, בני משפחתה הצהירו כי נסיבות מותה קשורות לכאורה למנת יתר של סמים, והוסיפו "אנחנו המומים והרוסים". חקירת מותה של מוטס מטופלת על ידי חוקרי מקרי מוות ותימשך זמן רב. בשלב הזה, הצוות המטפל ממתין לתוצאות בדיקת הרעלים.

היסטוריית הסטייל של ג'וליה רוברטס. GettyImages
ג'וליה רוברטס/GettyImages

מוטס היא אחותה של רוברטס מנישואיו השניים של אביה, ויחסיהן במשך השנים נודעו כסבוכים. בראיונות עבר, ננסי אף ציינה שבילדותה ג'וליה התעללה בה - ועל כך לא תסלח לעולם. השחקנית, בתגובה, הסבירה שמוטס יוצרת איתה קשר אך ורק כשהיא "צריכה משהו".

רוברטס, שמועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס האוסקר על הופעתה בסרט "אוגוסט: מחוז אוסייג", נעדרה מהאירוע החגיגי של המועמדים שנערך ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully