וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יק קוריאה וסטנלי קלארק בדרך לישראל

שני מוזיקאי הג'אז המשפיעים מגיעים לישראל עם המופע המשותף שלהם, שיתקיים בחודש יולי הקרוב בזאפה אמפי שוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטנלי קלארק וצ'יק קוריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובבי הג'אז, היכונו: צ'יק קוריאה וסטנלי קלארק, שניים מיוצרי ונגני הג'אז החיים החשובים והמשפיעים בעולם, מגיעים עם מופע הדואט "The Songs of Return to Forever" לזאפה אמפי שוני בבנימינה, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלהם. ההופעה המשותפת תתקיים ב-17 בחודש יולי הקרוב.

וירטואוז הפסנתר האגדי צ'יק קוריאה (או בשמו המלא, ארמנדו אנתוני "צ'יק" קוריאה) הינו מלחין זוכה 20 פרסי גראמי, שמאחוריו חמישה עשורים של יצירה רב תחומית בלתי פוסקת. קוריאה שולט כמעט בכל סגנונות הג'אז - קלאסי, אוונגרד, בי בופ, פיוז'ן - וגם ממשיך להמציא את עצמו מחדש עם גיחות לעולמות רחוקים ממנו, כמו למשל יצירות סימפוניות.

בשנה האחרונה הוציא קוריאה לא פחות מארבעה אלבומים חדשים ובשנת 2013 זכה בפרסי גראמי בקטגוריות הקטע האינסטרומנטלי המולחן הטוב ביותר וסולו הג'אז המאולתר הטוב ביותר, עבור יצירותיו "Hot House" ו"Mozart goes Dancing", בהתאמה.

יחד עם קוריאה יגיע ארצה, כאמור, גם הבאסיסט קלארק, בעל רפרטואר מכובד של 40 אלבומים ברזומה. בשנת 2011 זכה קלארק בגראמי בקטגורית אלבום הג'אז העכשווי הטוב ביותר, עבור אלבומו "The Stanley Clarke Band". קלארק התחיל דרכו עם הרכב הפיוז'ן Return To Forever, שהקים ביחד עם קוריאה ולני ווייט. במהלך השנים שיתף פעולה עם ענקים כמו קווינסי ג'ונס, סטן גץ, פול מקרטני, קית' ריצ'ארדס, אריתה פרנקלין, סטיבי וונדר, ג'ף בק, הרבי הנקוק ועוד רבים, וכן חלק במה עם בוב מארלי ומיילס דיוויס.

מופע הדואט של קלארק וקוריאה מגיע לישראל בפעם הראשונה. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 279-329 שקלים וניתן לרכוש מהם באתר הזאפה.


מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully