וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שירים חדשים לאריק איינשטיין

12.2.2014 / 13:17

מלבד שלושה שירים שהוקלטו לאחרונה, שניים נוספים, שהוקלטו עם יוני רכטר במהלך שנות ה-90, התגלו וישוחררו במסגרת מהדורה מחודשת לאלבום "משירי אברהם חלפי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלטות אחרונות. אריק איינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה שמחה-עצובה לחובבי אריק איינשטיין: בקרוב ישוחררו שלושת השירים האחרונים שהקליט איינשטיין ביחד עם היוצר והמפיק גיא בוקאטי, אליהם יתווספו שני שירים שהתגלו לאחרונה ומעולם לא ראו אור. ההקלטות ישוחררו במסגרת הוצאה מחודשת לאלבומם הקלאסי של איינשטיין ויוני רכטר שיצא ב-1988, "משירי אברהם חלפי".

האלבום, במהדורתו המקורית, נחשב לאחד האהובים ביותר וכולל עשרה שירים של המשורר, ביניהם "עטור מצחך", "צער לך" (עם יהודית רביץ), "סתיו יהודי", "שיר על התוכי יוסי" ו"שיר על יונה בחלוני".

במהלך השנתיים האחרונות הקליט איינשטיין את השירים "אדם בחדרו" ו"נותרו שנים ספורות", אותם הלחין בוקאטי, ואת "אמי", שהולחן על ידי היוצר והפסנתרן עומר קליין.

לאחר מותו, במהלך החיפושים אחר סרטי ההקלטה המקוריים של האלבום בארכיון חברת אן אם סי, התגלו שירים נוספים של חלפי, שהוקלטו על ידי איינשטיין ללחניו של רכטר. על השירים, "ולמות" ו"על ענף", עבדו איינשטיין ורכטר בתחילת שנות ה-90, אך מעולם לא סיימו את המלאכה. בתחילת השנה, רכטר וחבורת נגנים השלימו את העבודה עליהם.

כל חמשת השירים יכללו בהוצאה המחודשת אשר תראה אור במהלך חודש מרץ. "אדם בחדרו", סינגל ראשון שהולחן ע"י בוקאטי למילותיו של חלפי, צפוי לצאת במהלך השבועיים הקרובים.


מצפים למהדורה המחודשת? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully