וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פול הנסון, בנו של ג'ים הנסון יוצר "החבובות", הלך לעולמו

16.2.2014 / 12:59

ג'ון פול הנסון, יורש אימפריית "החבובות" והבובנאי האמריקאי שגילם את Sweetums, הלך לעולמו בסוף השבוע לאחר שלקה בלבו

ג'ון הנסון. GettyImages
ג'ון פול הנסון/GettyImages

ג'ון פול הנסון, בובנאי אמריקאי ובנו של ג'ים הנסון יוצר "החבובות", מת מהתקף לב ביום שישי בביתו בניו יורק. הנסון, שירש את האימפריה מאביו, נפטר כמוהו בטרם עת, בגיל 48. הוא השאיר אשה ושתי בנות בגילאים 10 ו-15.

הנסון היה לא רק המוח הבכיר שמאחורי החבובות, כבעל מניות וחבר מועצת המנהלים של חברת ג'ים הנסון, אלא היה גם בובנאי בפני עצמו. הוא גילם את המפלצת הגדולה והשעירה Sweetums מסוף שנות השמונים ועד תחילת 2005.

"מצער אותי מאוד שג'ון פול הנסון הלך בטרם עת, כמו אביו, יש לי פנה חמה מאוד בלב למשפחה הזאת", אומר לוואלה! תרבות הבובנאי, השחקן והמדבב הוותיק ז'יל בן דוד (המוכר בין השאר כמדבב ומפעילו של מוישה אופניק ב"רחוב סומסום"). "לאחר שנפטר ג'ים הנסון, האימפריה שלו לא התמוטטה, וזאת במידה רבה בזכות ילדיו שהמשיכו את המורשת של אביהם באופן מכובד. זאת היתה הדרך להנציח אותו. הוא ואחותו ניהלו את חברת הנסון, והירושה האדירה של האב לא סתם מתקשרת גם אליהם. הבן תמיד יהיה בצל אביו הגדול, ועם זאת העשייה שלהם היא אדירה. הוא תרם רבות לכך שחברת הנסון עוזרת לילדים בכל עולם לגדול ולהכיר מושגים חשובים בעזרת תכניות טלוויזיה כמו רחוב סומסום".

"החבובות" חזרו באחרונה לכותרות בעקבות סרטם החדש "החבובות – מבוקשות!", שייצא לאקרנים בסוף מרץ, ובעקבות פרסומות סופרבול לטויוטה בהשתתפותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully