וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמעת בכורה: האלבום החדש של עמיר לב במלואו

19.2.2014 / 0:05

עמיר לב, אחד היוצרים הוותיקים והמוערכים בישראל, משחרר את אלבומו השישי והמסקרן "נוגע בדרכון", ואתם יכולים להאזין לו במלואו כאן בוואלה! תרבות - חלק א'

יח"צ - חד פעמי

עברו חמש שנים מאז שעמיר לב הוציא אלבום ועכשיו זה סוף סוף קורה עם "נוגע בדרכון", ששיריו מתרחשים ברובם מעבר לים. לאלבומו השישי של לב (או השמיני, אם לכלול אלבומי הופעות). אותו כתב והלחין, שותפים גם נגני הלהקה שלצדו - רם אוריון, יונתן לויטל ונווה קורן. כעת נחשפים שירי האלבום בוואלה! תרבות בפעם הראשונה, ומתלווים לווידאו אישי שצילם המוזיקאי המוערך.

"יש איזה חבר מהכפר", מספר לב, "שבתקופת הכתיבה היה מגיע לצריף שלי. הייתי משמיע לו את השירים והוא היה מביע את דעתו. תמיד לפני שיצא, הוא היה מסתכל על בקבוק הערק ואומר לי 'תיצמד לערק'. רציתי להכניס את זה, ולבסוף ב'בוא איתי', אני שר 'נצמד לערק, לא מוותר על השקיעות".

הנה חלקו הראשון הכולל את "רכבת", "נוגע בדרכון", "בוא איתי" ו"הצלצול ההוא". השירים הבאים יגיעו בהמשך, וגם להם תוכלו להאזין בוואלה! תרבות. אלבומו החדש של לב יראה אור במרץ 2014, ויושק בהופעה חגיגית ב"בארבי" בתל אביב ביום שלישי ה-25/3 בשעה 21:30. לאלו שלא יכולים לחכות, הופעה נוספת תתקיים ב-25/2 באותו מקום.

"רכבת"

"בוא איתי"

"הצלצול ההוא"

"נוגע בדרכון"

  • עוד באותו נושא:
  • עמיר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully