וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרדיאן הוציא את פטריק סטיוארט מהארון - בטעות

19.2.2014 / 14:48

בידיעה שגויה שפרסם, עיתון הגרדיאן עשה אאוטינג לשחקן פטריק סטיוארט, הלא הוא קפטן פיקארד מ"מסע בין כוכבים", לאחר שהאחרון בירך את אלן פייג' על יציאתה מהארון

פטריק סטיוארט. GettyImages
עורר את קנאתו של קפטן קירק. סר פטריק סטיוארט/GettyImages

סר פטריק סטיוארט, קפטן פיקארד האגדי מ"מסע בין כוכבים: הדור הבא", הביע לאורך השנים תמיכה רבה בקהילה הלהט"בית, והיה גם אחד מהכוכבים הרבים שברכו את השחקנית אלן פייג' על יציאתה מהארון בסוף השבוע האחרון. פייג', כוכבת הסרט "ג'ונו" בת ה-26, נשאה נאום נרגש באירוע של האגודה לזכויות האזרח בלאס וגאס ואמרה בין השאר "עייפתי מלהסתתר. סבלתי שנים מכך שפחדתי להיות מחוץ לארון". בעקבות כך, פורסמה שלשום (שני) בעיתון הגרדיאן הבריטי טענה שגויה על נטיותו המינית של סטיוארט, שכיכב לאחרונה בסרט הישראלי "לצוד פילים". סטיוארט הובא כדוגמה לשחקן הומוסקסואל שהריע לפייג' על הכרזתה. "כמה הומוסקסואלים, כמו סר פטריק סטיוארט, סבורים כי נאום יציאתה מהארון של אלן פייג' ראוי היה לפרסום בגלל ששחקנית צעירה, מתוקשרת ובעלת מודעות פוליטית מפתיעה החליטה לא לשחק לפי הכללים שמייעצים לכל כך הרבה שחקנים הוליוודים בכדי לזכות בהצלחה במיינסטרים", נכתב בגרדיאן.

אלן פייג'. AP, Katsumi Kasahara, AP
אלן פייג'. צילום: AP/AP, AP, Katsumi Kasahara

סטיוארט, כמובן, אינו הומוסקסואל, ובספטמבר האחרון נישא לבת זוגו, זמרת הג'אז סאני אוזל בת ה-35. את הטקס, אגב, ערך הקולגה שלו מסרטי "אקס מן", סר איאן מק'קלן - שדווקא כן נמנה על הקהילה הלהט"בית. סטיוארט הגיב בטוויטר: "ובכן, גרדיאן, זה שינוי נחמד... לפחות לא התעוררתי לידיעה באינטרנט שמספרת לי שאני שוב מת". לציוץ של סטיוארט הגיב לא פחות מאשר ויליאם אלן שאטנר, שהיה קפטן קירק ב"מסע בין כוכבים", שכתב לו: "אני אף פעם לא מקבל כיסוי תקשורתי כזה! אני מקנא!".

עיתון הגרדיאן פרסם לאחר מכן הבהרה, שבה חזר בו מהטענה שסטיוארט הינו הומוסקסואל. סטיוארט עצמו נשמע משועשע מהסיפור, והוסיף בטוויטר: "יש לי בערך חמישה או אפילו שבעה חברים הטרוסקסואלים ואנחנו לגמרי שותים בירה ואוכלים המון כנפי עוף!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully