וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה בת 26: השנה האחרונה בחייה?

19.2.2014 / 17:01

ריהאנה חוגגת 26, אם היא תחליט להמשיך וללכת בכיוון ההרסני שהיא בוחרת לעצמה, היא עוד עלולה להצטרף למועדון ה-27 המפורסם. קוביין, ג'ופלין, מוריסון - רירי מאחוריכם!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון 27 באופק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ים מוריסון חושף את עצמו, ריהאנה משכללת את הטרנד

ג'ים מוריסון הוא מה שנהוג לכנות היום "טאלנט". סולן הדלתות במיל' היה איש רב פעלים מפוצץ כישרון: גם במאי, גם משורר, גם מוזיקאי וגם חתיך אש. אממה, הבעיה של מוריסון היתה ניהול לא נכון (וגם מלא הרואין, אבל זאת לא הנקודה) – אפשר רק לדמיין לאיזה גבהים הוא היה נוסק אם, למשל, אבי גואטה היה סוכנו האישי. אחת התקריות המפורסמות שקשורות למוריסון היא חשיפת איבר מינו על הבמה מול קהל וריהאנה החרוצה מקפידה לשמר את המסורת באדיקות משיחית. אם התגנב לליבכם החשש שרירי לבושה, אל חשש: קפיצה קטנה לחשבון האינסטגרם שלה תבהיר כי ריהאנה לובשת תחתונים יום כן יום לא. היום לא. בקליפ ל- "Pour It Up" היא כבר ממש מהדרת במצווה.

קורט קוביין שנא את התהילה, רירי קוראת לפפראצי "נאצים"

ממש כמו קורט קוביין, גם ריהאנה שלנו היא פרח שכונות שתפח לממדים של צמח טורף וענק, קרי מכונת כסף משומנת מאוד. אז נכון, קוביין שנא את המעריצים שלו וריהאנה עושה למעריצים שלה לאפ-דאנס על הבמה, אבל למה להיתפס לניואנסים. חלק מהמאבק הפנימי של קוביין מול עצמו ומול ההמולה סביבו הונצח במכתב שכתב לפני שהתאבד, אותו סיים במשפט "It's better to burn out than to fade away", ציטוט משיר של ניל יאנג. לרירי אין כוח לאווירה דרמטית מידי ואת השנאה שלה לבלאגן ולצלמי הפפראצי היא תמצתה בפשטות דרך האינסטגרם שלה וכתבה "I hate these niggaz more than the Nazi". אגב זה לא ציטוט משיר של יאנג, אלא של קניה ווסט. דומה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זזה מטר בלי ג'יי זי/מערכת וואלה!, צילום מסך

איימי ויינהאוס לא משתחררת מהאקס, ריהאנה עדיין מחכה לכריס בראון

לאיימי ווינהאוס היה הכל – קול שלא ייאמן, מוזיקליות נדירה, פרסונה וכריזמה שאי אפשר להישאר אדישים אליהן וכמובן מלא כסף וסמים. אבל דבר אחד לא היה לה: את היכולת להתרחק מגברים טיפשים ורעים מאוד.

ווינהאוס התחתנה והתגרשה מבלייק פילדר-סיביל המגה בעייתי וכל הזמן אכלה עליו את הראש בראיונות, אבל פילדר-סיביל הוא כאין ואפס (עם דגש על האפס) לעומת הדוש מק'דוש שקוראים לו כריס בראון. כזכור, בראון השאיר את חותם אגרופו של פרצופה של רירי והיא בתגובה מיהרה לבטל צו ההרחקה נגדו בכדי לא למנוע ממנו להגיע לטקסי פרסים, והוציאה אלבום שלם שמתאר יחסים מזוכיסטיים, ומתכתב עם החיים שלה באופן שהוא הכל מלבד סקסי. בקיצור, רירי היא אחת הנשים החזקות בתעשיית המוזיקה העולמית אבל ההתנהגות שלה בעניין בראון היא תמוהה במקרה הטוב ועצובה במקרה הרע. מאמי תתאפסי כבר על עצמך.

ג'ימי הנדריקס בוטח במנטור המוזיקלי, ריהאנה לא זזה מטר בלי ג'יי זי

את הפריצה הענקית שלו ג'ימי הנדריקס עשה יחד עם צ'אס צ'נדלר, באסיסט שלקח את הנדריקס תחת חסותו וטיפח אותו עד לנקודת רתיחה. לצערה של ריהאנה, אמא של בר רפאלי קצת עסוקה ואבא של אייל גולן קצת במעצר בית, אבל תמיד אפשר לסמוך על ג'יי זי שיפשיל שרוולים ויעשה את העבודה השחורה.

24 שעות עם ריהאנה הספיקו לו בכדי להחתים אותה על חוזה בלייבל שלו ועד היום הוא משמש כמנטור מוזיקלי שלה וכצל שתמיד מרחף שם למעלה. המסר החשוב שלנו מכל זה, הוא שאם התעסקת עם ריהאנה - אתה מתעסק עם ג'יי זי. התעסקת עם ביונסה - אתה מתעסק עם ג'יי זי. התעסקת עם אובמה - אתה מתעסק עם ג'יי זי. שמענו שמחפשים נשיא חדש בישראל, נשמח לקבל ממנו קו"ח.

ג'ניס ג'ופלין אוהבת מין וסמים, גם ריהאנה (אבל היי, מי לא?)

ג'ניס ג'ופלין וריהאנה ממש דומות: שתיהן אוהבות סמים ו... אוקיי זהו. אבל! בעקבות מותה של ג'ופלין כתב לאונרד כהן את השיר "Chelsea hotel", בו הוא מתאר בצורה גרפית מפגש מיני בין השניים. גם ריהאנה היא לא בדיוק טיפוס של מטאפורות מסובכות ובכדי להגיע לכל הקהל ולקרב את כל הלבבות היא שרה בשיר "Rude Boy" טקסטים שכולנו נוכל להתחבר אליהם: "תן לי את זה בייבי כמו בום בום בום", "בוא הנה בחור חצוף, האם אתה יכול להרים את זה?", "הלילה אתן לך להיות הקפטן, הלילה נהיה משוגעים" וכמובן "בייבי אם אני לא מרגישה את זה, אני לא מזייפת את זה". נראה אותך עכשיו יוסי גיספן!

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully