וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסרט של לגו משגע את ארה"ב

23.2.2014 / 10:56

זה כבר סוף שבוע שלישי שסרט הלגו המדובר מאכיל את המתחרים באבק, ועכשיו הוא כבר זוכה לסרט המשך. בין קורבנותיו הפעם: "שלושה ימים להרוג" של קווין קוסטנר ו"פומפיי"

יח"צ - חד פעמי

לגו, זה כל מה שיש להם בראש. בשבוע שעבר יצאו לאקרנים בארצות הברית ארבעה סרטים, בינהם "רובוקופ" והרימייק ל"הרומן של אתמול בלילה". "לגו" נשאר במקום הראשון, רחוק מעליהם. השבוע הגיעו שוב שני סרטים גבהי פרופיל: אחד עתיר תקציב ואפקטים, ואחד מבית היוצר של "חטופה" – והתוצאה לא השתנתה. "לגו" הכניס יותר משני הסרטים החדשים ביחד, ועדיין יושב בנוחות במקום הראשון.

"לגו" הוא, כמובן, הסרט המצליח ביותר של 2014 עד כה. בסוף השבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע – שהוא גם סוף השבוע השלישי שלו במקום הראשון בטבלה - סרט האנימציה הכניס כ-32 מיליון דולר, מה שמביא את הכנסותיו הכוללות לכ-183 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. ההצלחה הבלתי מעורערת שלו הביאה כבר את התוצאה הבלתי נמנעת: סרט המשך. האולפן הכריז על תאריך הפצה יוקרתי ל-"לגו 2", במאי 2017.

"שלושה ימים להרוג" הוא סרט אקשן מבית היוצר של לוק בסון, שהצליח בגדול עם "חטופה" ומאז מנסה לשחזר את ההצלחה: לקחת כוכב אמריקאי, להביא אותו לאירופה ושם לתת לו לירות ולהרביץ לאנשים. הפעם הכוכב (או אולי כוכב לשעבר הוא תיאור מדויק יותר הפעם) הוא קווין קוסטנר, הבמאי הוא McG, והסרט לא מצליח. הוא הכניס כ-12 מיליון דולר בלבד.

המפסיד הגדול של סוף השבוע הוא "פומפיי", בבימוי פול וו. ס. אנדרסון (סדרת "האויב שבפנים") ובכיכובו של קיט הרינגטון ("משחקי הכס"). "פומפיי" הוא סרט היסטורי שמתרחש בצילו של הר וזוב, שהשמיד את העיר פומפיי, כולל רומנטיקה והרבה אפקטים והרס, והפקתו עלתה, על פי הדיווחים ברשת, כ-100 מיליון דולר. בקופות הוא הכניס עשירית מזה: ההכנסות בסופ"ש היו כ-10 מיליון דולר. נכון לעכשיו, זהו הכישלון הקופתי הגדול של השנה, ויחד עם "הרקולס" הכושל מינואר, נראה שזו אינה תקופה טובה לסרטי חרבות-וסנדלים. ל"300: עליית האימפריה", שייצא בארצות הברית בעוד שבועיים, יש מה לדאוג.

מחכים לסרט של "לגו"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully