וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הראשון של סת' מאיירס כמנחה ה"לייט נייט"

25.2.2014 / 8:30

הביקורות גרסו כי ה"לייט נייט" של מאיירס מסורתית יותר מ"טונייט" של ג'ימי פאלון. תכנית הבכורה כללה מיני איחוד של "סאטרדיי נייט לייב" ואירוח של סגן הנשיא ג'ו ביידן

סת' מאיירס בן ה-40 נכנס אמש לנעליו של ג'ימי פאלון כמנחה ה"לייט נייט" של NBC. פאלון עבר בשבוע שעבר להנחות את "טונייט שואו" במקומו של ג'יי לנו. בתחילת התכנית התבדח מאיירס ואמר כי הוא עומד לנער את הפורמט, ולכן יפתח במונולוג. מאיירס התייחס בדבריו, בין השאר, לאירועים חדשותיים שונים, בהם אולימפיאדת החורף, מה שהרגיש מעט לא רלוונטי, וכן להצעת חוק בג'ורג'יה להתיר כניסה עם רובים לכנסיות. "אני מאמין", צחק מאיירס, "שהיה זה ישו שאמר: כולם על הרצפה, לזרוק ת'ארנקים לתוך השק!". מבקר אתר האינטרנט של "טיים" החמיא למאיירס, וכתב כי המונולוג היה החלק החד ביותר בשעה הראשונה של מאיירס בתכנית, בשונה מג'ימי פאלון שהמונולוג לא היה הצד החזק שלו.

סת' מאיירס. GettyImages
סת' מאיירס/GettyImages

מאיירס פרץ לתודעה ב-2001 בתכנית "סאטרדיי נייט לייב", בה נטל חלק לאורך 12 שנה, ומאז 2005 שימש ככותב הראשי שלה. ב"לייט נייט" נרשם מיני איחוד של כמה מכוכבי SNL: מנהיג להקת הבית של מאיירס הוא חברו מתכנית המערכונים ההיא, הקומיקאי והמוזיקאי פרד ארמיסן; והאורחת הראשונה שלו היתה השחקנית והקומיקאית איימי פולר, שותפתו הוותיקה להגשת הפינה "וויקנד אפדייט" ב-SNL.

אורחו השני בתכנית הבכורה היה ג'ו ביידן, סגן נשיא ארצות הברית. מאיירס שאל את ביידן מה תכניותיו הפוליטיות ל2016. "תכננתי להשמיע הודעה משמעותית הערב", אמר ביידן בדרמטיות למאיירס, עצר לפאוזה קצרה, ואז התברר ששינה את דעתו. "הלילה הזה הוא הלילה שלך. אז אני מקווה שתזמין אותי שוב". "ואיימי, מה התכניות שלך ל-2016?", שאל מאיירס. "אני מתכוונת לרוץ לנשיאות", הודיעה בחיוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סת' מאיירס. GettyImages
האורחים הראשונים/GettyImages

בתכנית בלט כשרונו של מאיירס לספר סיפורים. מאחורי השולחן הוא גולל סיפור על יציאה עם אשתו שנחרבה לחלוטין, ואמר: "זה קשה להרגיש מאצ'ו, כשאתה מחזיק כלב זעיר וגבר אחר מחליף את הצמיג של אשתך". בהמשך השבוע הראשון יתארחו הראפר קניה ווסט, השחקנית לינה דנהאם כוכבת הסדרה "בנות", השחקנית סופיה בוש, ובוגרי "אקס מן" איאן מק'קלן ופטריק סטיוארט.

עוד נכתב בביקורת, כי תכניתו הראשונה היתה קצת יותר חדשותית וקצת יותר מסורתית לעומת "טונייט" של ג'ימי פאלון. "זה היה טוק שואו, שמתמקד בבדיחות הבסיסיות, באישיות ובהתלוצצות", כתב מבקר ה"טיים", "אם נכנסנו לעידן שבו הלייט נייט של שעה 24:35 אולי תהיה תכנית אירוח מסורתית יותר מהטונייט של שעה 23:35, זה יהיה השינוי הגדול מכולם". עם זאת, יש לזכור שאף תכנית אירוח בלילה הראשון שלה אינה מה שהיא תהפוך להיות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully