וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר לוי מוחרם על ידי תחנת רדיו דרום

24.2.2014 / 13:56

הזמר מוחרם בעקבות בחירתו לבטל השתתפות בשתי תכניות שונות של התחנה, ככל הנראה בעקבות ביקורת שנמתחה עליו. מנהלו של לוי: "אתלונן לרשות השנייה"

עופר לוי בהופעה בקיסריה. נמרוד סונדרס
נעלם ברוח. עופר לוי. צילום: נמרוד סונדרס/נמרוד סונדרס

שיריו של עופר לוי מוחרמים בתחנת רדיו דרום 101.5. התחנה נקטה בצעד גורף ויוצא דופן זה, אומרים גורמים העובדים בתחנה לוואלה! תרבות, לאחר שתי הברזות של לוי מראיונות רדיופוניים שנקבעו עמו מראש, לשתי תכניות שונות. משרד יחסי הציבור של התחנה אישר לנו כי הוטל חרם של תחנת הרדיו על שיריו של לוי.

"עופר לוי היה אמור להתראיין בתכניתי בשבוע שעבר", אומר לוואלה! תרבות שדר התחנה חיים טרבלסי. "במהלך השבוע אמרתי ששירו 'נעלמה ברוח' הוא שיר מצויין. אממה? לוי פרסם שהוא מלחין השיר, ולאחר בדיקה קצרה התברר לי שהלחן אינו שלו. זה כמו שבאלבום הקודם שלו הוא לקח שיר של עבד אל והאב, וטען שהלחן הוא שלו. דיברתי על זה בשידור, ואמרתי שצריך לשים סוף לעניין גניבת הלחנים הזו. הבעתי תרעומת. ביום השידור, שבו עופר לוי היה אמור להתראיין בתכניתי, אמרתי 'היום נשמע מה יש לעופר לוי לומר בעניין גניבת הלחנים'. עופר החליט שהוא לא עולה להתראיין בשידור שלי. ואני אחד המעריצים הגדולים של עופר לוי. הרגשתי שזו יריקה בפרצוף, ואמרתי בשידור 'עופר לוי משום מה סרב להתראיין, אני מרגיש שזו לא פגיעה בי אלא פגיעה במאזינים שלי, ואני אפסיק להשמיע עופר לוי לאלתר'. צר לי, אצלי הוא קיבל את הבמה הכי מטורפת".

לפני כחודש הבריז לוי מראיון בתכנית נוספת המשודרת בתחנה, "בר ים תיכוני" המגיש מינו בר, לאחר שפרומואים לראיון שודרו במשך מספר ימים. "ולכן, שדרנים בתחנה החליטו לא לשדר יותר את עופר לוי", אומר טרבלסי. משרד יחסי הציבור של רדיו דרום 101.5 אישר את הטלת החרם,

שירו החדש של עופר לוי, "נעלמה ברוח"

יובל ניסני, מנהלו של עופר לוי, מתקומם על הטלת החרם. "זה חמור מאוד ואני מצר על כך", אמר לוואלה! תרבות, "תחנות הרדיו האזוריות כפופות לרשות השניה. לא נראה לי הגיוני שמבחינת הרשות מותר להם לעשות חרם על זמר, ואני מתכוון לבדוק זאת עם הרשות". על טענות ההברזה מראיונות אומר ניסני: "כדי לקדם הופעה של עופר באשקלון, מפיק הופעות באזור הדרום סגר על דעת עצמו ראיון ברדיו עם עופר. יום לפני התברר לי שזה ראיון בבוקר, ועופר לא מתראיין בבקרים".

סיניה מזרחי, אשת יחסי הציבור של עופר לוי, מסרה בתגובה: "אנחנו מוקירים את רדיו דרום לכל אורך הפעילות שלנו. חיים ומינו בר הם שדרנים מובילים ואנחנו מאוד נהנים להקשיב להם. עופר מאוד פופולרי באזור הדרום. לגביי הראיון עם חיים, הטעות היתה שלי. הייתי אחראית להתקשר לעופר שעתיים לפני הראיון ולא עשיתי את זה, ואני מתנצלת על כך. עופר אמר לי, סיניה, ידעתי על הראיון אבל לא קיבלתי שיחה כזאת. אולי לעופר יש בעיות קליטה".

- מה באשר לטענות שנאמרו בשידור על ידי מגיש התחנה בדבר הפרות זכויות היוצרים לכאורה מצדו של עופר?

מזרחי: "זה לא קשור, בגלל זה לא מחרימים זמר. ואין קשר בין אי קיום הראיון לבין טענות לגביי זכויות יוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully