וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש לאריק איינשטיין

26.2.2014 / 8:00

לקראת הוצאת המהדורה המחודשת לאלבום "משירי אברהם חלפי", עליו עמל אריק איינשטיין לפני מותו יחד עם יוני רכטר, משתחרר כעת השיר "אדם בחדרו" לראשונה. האזינו

יח"צ - חד פעמי

בוקר נעים לחובבי אריק איינשטיין: שיר חדש של הזמר המוערך, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים, יוצא היום (רביעי) לראשונה, ושמו "אדם בחדרו". שיר זה, לצד ארבעה נוספים, יראו אור במסגרת הוצאה מחודשת לאלבומם הקלאסי של אינשטיין ויוני כרטר, "משירי אברהם חלפי". השיר הינו אחד משלושת השירים האחרונים שהקליט אריק, כשעל מילותיו חתום אברהם חלפי וללחן אחראי היוצר והמפיק גיא בוקאטי.

אריק אינשטיין וגיא בוקאטי אדם בחדרו. יח"צ,
אריק אינשטיין/יח"צ

האלבום, במהדורתו המקורית, נחשב לאחד האהובים ביותר של איינשטיין וכולל עשרה שירים של המשורר, ביניהם "עטור מצחך", "צער לך" (עם יהודית רביץ), "סתיו יהודי", "שיר על התוכי יוסי" ו"שיר על יונה בחלוני".במהלך השנתיים האחרונות הקליט איינשטיין את השירים "אדם בחדרו" ו"נותרו שנים ספורות", אותם הלחין בוקאטי, ואת "אמי", שהולחן על ידי היוצר והפסנתרן עומר קליין.

לאחר מותו, במהלך החיפושים אחר סרטי ההקלטה המקוריים של האלבום בארכיון חברת אן אם סי, התגלו שירים נוספים של חלפי, שהוקלטו על ידי איינשטיין ללחניו של רכטר. על השירים, "ולמות" ו"על ענף", עבדו איינשטיין ורכטר בתחילת שנות ה-90, אך מעולם לא הושלמו. בתחילת השנה, רכטר וחבורת נגנים השלימו את העבודה עליהם.


מאזינים לשיר החדש שוב ושוב? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully