וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ליאם ניסן מנצח את ישו

2.3.2014 / 14:10

סרט על חייו של ישו הביא לאולמות את הקהל הנוצרי ו"סרט לגו" עדיין מרסק קופות, אבל השבוע שייך ל"נון סטופ" עם ליאם ניסן, שבגיל 61 הוא כנראה כוכב האקשן הכי גדול בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

זה היה קרב צמוד של שני ענקים: ליאם ניסן מול ישוע הנוצרי. ליאם ניסן יצא כשידו על העליונה.

"נון סטופ", סרט האקשן החדש בכיכובו של ליאם ניסן, נמצא במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית בסוף השבוע האחרון, עם כ-30 מיליון דולר. זה לגמרי לא מובן מאליו: נעשו הרבה ניסיונות לכבוש את שוק האקשן בחודשים האחרונים, אבל ג'ק ריאן, קווין קוסטנר, פרנקנשטיין, הרקולס ורובוקופ כולם נכשלו במה שניסן הצליח בו. באופן משונה, מתברר שניסן בן ה-61 הוא אחד מכוכבי האקשן הגדולים בעולם כיום, והקהל מוכן לסלוח לו אפילו על "חטופה 2".

לא רחוק מאחוריו נמצא ישו, עם הסרט "Son of God" (לשם הבהרה, אין שום קשר בין הסרט הזה לבין הסרט הישראלי "הבן של אלוהים" שייצא בהמשך החודש). מדובר, כמובן, בסיפור חייו של ישו הנוצרי, שסופר כבר אינסוף פעמים בקולנוע ובטלוויזיה. למעשה הסרט החדש הוא גרסה ערוכה מחדש של העונה השנייה בסדרת הטלוויזיה "התנ"ך", ששודרה בערוץ ההיסטוריה בהצלחה בשנה שעברה. העיבוד ה"מחודש" לא מחדש הרבה כנראה, והמבקרים הכריזו עליו כמיותר; הוא אפילו לא מעביר את הסיפור בשפת המקור, כפי שעשה "הפסיון של ישו" של מל גיבסון לפני כמה שנים. ובכל זאת, עבור הקהל הנוצרי בארה"ב עצם העיסוק בישו הספיק כדי להביא לסרט הכנסות סבירות – כ-25 מיליון דולר.

אחרי שלושה שבועות במקום הראשון, "סרט לגו" ירד מהפסגה למקום השלישי, עם כ-21 מיליון דולר. אין מה לדאוג לשלומו של הסרט – ההכנסות הכוללות שלו עברו את רף ה-200 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, והוא הסרט המצליח ביותר של השנה עד להודעה חדשה.

מה אתם חשבתם על "נון סטופ"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully