וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: תמונות ראשונות מהסיום של "איך פגשתי את אמא"

3.3.2014 / 7:54

צילומי פרק הסיום "איך פגשתי את אמא" היו אמוציונליים וסיפקו גם כמה תמונות ראשונות, שתי דקות ראשונות מהסרט המיוחל "ורוניקה מארס": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

תמונות ראשונות מהפרק האחרון של "איך פגשתי את אימא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסצינה האחרונה של בארני סטינטון. צילום מסך מטוויטר./מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק סיום הסדרה של "איך פגשתי את אימא" ישודר ב-31 במרץ אולם כבר השבוע סיימו חברי הצוות לצלם אותו במה שנראה כמו פרידה מרגשת ולא קלה. החברים צייצו תמונות מהפרק האחרון, וכתבו על חוויותיהם מהסוף של הסדרה שעשתה להם את הקריירה (ואת חשבון הבנק) ב-9 השנים האחרונות. ניל פטריק האריס צייץ: "היום אמרתי את מילתי האחרונה כבארני", ובמקביל הועלתה תמונה בה הוא נראה יורד מהבמה למחיאות כפיים של חברי הצוות.

רוצים להציץ בתמונות מפרק הסיום? לחצו כאן

שתי הדקות הראשונות של "ורוניקה מארס: הסרט"

אין צורך להסתפק בטריילרים, טיזרים או תמונות מהסט: יוצרי הסרט "ורוניקה מארס" שיגיע לאקרנים בעוד כשבועיים שחררו שתי דקות שלמות מהסרט שמעריצי הסדרה המיתולוגית מחכים לו בכיליון עיניים. שתי הדקות מסכמות פחות או יותר את מה שקרה בשלוש העונות האחרונות של הסדרה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אורחת מפתיעה מגיעה ל"מחלקת גנים ונוף"

הסדרה "מחלקת גנים ונוף" בכיכובה של איימי פוהלר הפכה כנראה לחביבת הבית הלבן. לאחר שסגן הנשיא ג'ו ביידן הגיע לבקר את פוהלר והחברים בעיירה פוני, השבוע נודע כי בקרוב יגיע גם תורה של הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה, להופיע בסדרה. אובמה תגיע לככב בפרק סיום העונה של הסדרה, זאת לאחר שלאחרונה פוהלר עצמה סייעה לגברת הראשונה בקמפיין שלה נגד השמנה.

מי הרוצח הסדרתי שזוכה לסדרה עליו?

הרוצח הסדרתי צ'רלס מנסון. AP
הרוצח צ'רלס מנסון מובל למאסר/AP

כאילו שאין מספיק זוועות בטלוויזיה: רשת FOX מפתחת בימים אלה סדרה על פי סיפורו של הרוצח צ'רלס מנסון. הסדרה תעקוב אחר "משפחתו" של מנסון – חברי הכת אותה הנהיג בשנות ה-60 וה-70, אותם שכנע לבצע שורת מעשי רצח אכזריים בהם גם בת זוגו של הבמאי רומן פולנסקי, שרון טייט שהייתה בחודש השמיני להריונה. אף שלא רצח בעצמו הורשע מנסון במעשי הרצח ונידון לעונש מוות שהומר אחר כך למאסר עולם. את הסדרה מפתחים התסריטאי ברט איסטון אליס והבמאי רוב זומבי.

מה קורה כשבית הקלפים פוגשת את הבית הלבן?

הסדרה "בית הקלפים" אמנם דומה בנושא העלילה שלה - עבודת הממשל האמריקני - לדרמת המופת "הבית הלבן". אולם מי שצפה בשתי הסדרות יודע שאין כל קווי דמיון בין פרנק אנדרווד המתוחכם וחסר הרחמים לבין הנשיא ברטלט החביב והשמרן. אז מה קורה כשנעימת הפתיחה של "בית הקלפים" מקבלת "טיפול של "הבית הלבן"? התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully