וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה הייבס וגוגול בורדלו יופיעו בבלומפילד ביוני 2014

4.3.2014 / 7:00

ללהקות הפיקסיז וסאונדגארדן מצטרפות דה הייבס, גוגול בורדלו, אלישע בנאי ואורי כנרות. הם יופיעו במסגרת פסטיבל הרוק החדש "רוקנרולר" של שוקי וייס שיתקיים ביוני באצטדיון בלומפילד

גוגול בורדלו בהופעה בישראל 2011. נמרוד סונדרס
גוגול בורדלו בהופעה בישראל ב-2011./נמרוד סונדרס

לאחר שנודע בסוף שנה שעברה כי להקות הפיקסיז וסאונדגארדן יופיעו לראשונה בישראל, מתברר כעת כי גם דה הייבס וגוגול בורדלו יופיעו לצדן בארץ, זאת במסגרת פסטיבל רוק חדש ששמו יהיה "רוקנרולר", שיתקיים לאורך יומיים, ב17 וב-18 ביוני באצטדיון בלומפילד בתל אביב. מפיק הפסטיבל הוא שוקי וייס, שהודיע כי בנוסף לארבע הלהקות הבינלאומיות יופיעו בפסטיבל גם נציגים מקומיים: אלישע בנאי וארבעים השודדים, ואורי בראונר כנרות הפועל תחת הכינוי UBK.

ההייבס בהופעה מלאה בלולהפלוזה צ'ילה באביב האחרון

הודעה על התכניה המלאה של הפסטיבל יצאה כעת. ב-17 ביוני, ביום הראשון של פסטיבל "רוקנרולר", תופיע להקת הפיקסיז, שכזכור היו אמורים להופיע בארץ ב2010 אולם ביטלו ברגע האחרון על רקע המצב הביטחוני והפוליטי; THE HIVES, להקת הגראז' השוודית הקיימת מעל ל-20 שנה. אחרי קריירה ממושכת במולדתם ההייבס פרצו באנגליה, והפכו לאחת מלהקות הרוק הטרנדיות של תחילת שנות האלפיים; ועוד באותו יום אורי בראונר כנרות, גיטריסט ומנהיג להקת "בום פם", שפועל גם תחת הכינוי UBK (ראשי התיבות של שמו) וזוכה להערכה רבה בתעשיית המוזיקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלישע בנאי וארבעים השודדים./מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז יומו השני של הפסטיבל, ה-18 ביוני, תתקיים הופעה של להקת סאונדגארדן, הרכב הגראנז' מסיאטל, שפעל מ1984 ועד ל1997 והתאחד ב2010. הלהקה לא הופיעה בארץ מעולם, אולם סולן הלהקה כריס קורנל הופיע אצלנו פעמיים בעבר. קורנל מסר: "כל כך נהניתי להופיע בישראל בשנים האחרונות, ואני מתרגש מאד להביא איתי את סאונדגרדן סוף סוף. מצפה לראות את כולכם שם איתנו ב- 18 ביוני בבלומפילד"; ביום זה תופיע גם גוגול בורדלו של הסולן יוג'ין הוץ, שידועים כחיות במה ויוצרים קומפוט נפלא של מוזיקה צוענית, Pאנק, סקא ורגאיי. ההרכב יופיע כאן במסגרת סיבוב הופעות עולמי בעקבות אלבומם השישי "Pura Vida Conspiracy"; וכן יופיעו אלישע בנאי וארבעים השודדים. "השנה, עם יציאת אלבומם השני 'מהירות האור', נכתב עליהם כי זו להקת האצטדיונים הבאה של שיראל – והנה זה קורה"", נמסר בהודעה לעתונות. ונאמר אייימן.
ניתן יהיה לרכוש כרטיס לערב אחד או לשנים. מוצעים כרטיסים מוזלים למשלמים באמצעות PayPal. כרטיסי דשא – החל מ- 330 ¤ (לכל ערב). כרטיסי יציע – החל מ- 275 ¤ לכל ערב. כרטיסי VIP במחיר של 850 ¤ לכל ערב, הכוללים חניה, כניסה מהירה, מושבי פרמיום, כיבוד ושתייה, מתחם אירוח VIP, תג פסטיבל ועוד. וכרטיס משולב לשני המופעים, החל מ- 590 ש"ח (כרטיסי דשא בכמות מוגבלת).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאונדגארדן./מערכת וואלה!, צילום מסך

"לחגיגת הרוקנרול של הפיקסיז וסאונדגארדן", אומר שוקי וייס, "מצטרפים היום גוגול בורדלו וההייבס שהם ללא ספק מהלהקות החיות הטובות שראיתי בשנים האחרונות. אליהם מצטרפים אורי כנרות ואלישע בנאי שהם הניצוץ האמיתי של הדברים הטובים שקורים בגזרת ההופעות החיות בארץ. זה בפירוש פסטיבל שמיועד לכל מי שאוהב הופעות לייב ומוסיקה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully