וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט: אוף מונטריאול בוחרים את תחנות הדרך המוזיקליות שלהם

5.3.2014 / 0:02

הרכב האינדי-פופ-פסיכדליה אוף מונטריאול מגיע לתל אביב ולכבוד ההופעה, הסולן קווין ברנס מספר לוואלה! תרבות על התקליטים שהוא הכי אוהב

קווין ברנס מאוף מונטריאול. נינה ברנס,
פונינט גרסת האינדי. קווין ברנס/נינה ברנס

The Beatles - The White Album

קשה מאוד לבחור כמה מהאלבומים האהובים עלי, אבל האלבום הזה הוא בחירה טובה כך או כך. השירים האהובים עלי כאן הם השירים שנכתבו על ידי ג'ון לנון, שהם בעיניי כמה מהשירים הכי טובים שלו. יש לי כמה שירים אהובים במיוחד באלבום הזה, כמו "Happiness is a Warm Gun" ,"Helter Skelter" ו"Julia".

Os Mutantes - Os Mutantes

אחת מההשפעות הכי גדולות עלי. אפילו שאני לא מבין מילה בפורטוגזית, אני עדיין מעריץ גדול של האלבום הזה. איכשהו הוא מצליח להתעלות מעבר לשפה ורבלית. המלודיות של השירה יחד עם ההפקה הן פשוט מדהימות ובלתי צפויות.

Prince - Sign 'O' The Times

האלבום הזה נמצא ברשימה הזאת בגלל שירים כמו "The Ballad of Dorothy Parker", "Housequake", "If I Was Your Girlfriend", ו"Hot Thing". מבחינתי זה האלבום האולטימטיבי של פרינס בגלל שהוא מכיל כל כך הרבה סוגים שונים של שירים וישנה גם הנוכחות של האלטר אגו הנשי והפריקי שלו.

Iggy Pop - Lust For Life

אני אוהב את האלבום הזה מכיוון שהוא מאוד פרוע, אינטליגנטי ורגיש כאחד. אני חושב שהאלבום הזה היה יותר מדי בצל בסך הכל - שירים כמו "Passenger", "Neighborhood Threat", "Turn Blue" וכמובן שיר הנושא, הם כמה מהשירים הכי טובים שנכתבו בשנות ה-70.

Nina Simone - I Put A Spell On You

בעיקרון, הייתי יכול לבחור כל אלבום שלה כי אני אוהב את כולם. לפעמים אני נמנע מלהאזין לה כי היא מכניסה אותי לתסביך של ערך עצמי - השליטה המלאה שלה בקול שלה, שכולו מלא גוונים מורכבים וניואנסים, היא דבר שמעניק השראה עד היום. מבחינתי היא האלופה הבלתי מעורערת של כל הווקאליסטים אי פעם. כל שיר שהיא הקליטה הפך מידית לגרסה הכי נכונה ואולטימטיבית של אותו השיר.



אוף מונטריאול יגיעו לארץ להופעה אחת בישראל שתתקיים ב-10 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב. ההרכב, בהנהגתו של קווין ברנס, יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות לקידום אלבומם החדש "Lousy with Sylvianbriar", שיצא באוקטובר האחרון. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 159 שקלים, ולאחר מכן יעלה ל-185 שקלים.


אהבתם את הבחירות של קווין? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully