וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת חריגים ועמית ארז יופיעו בפסטיבל פרימוורה בספרד

הלהקות הישראליות, ביניהן ועדת חריגים, סיקרט סי ולולה מארש, יופיעו בפסטיבל המוזיקה הגדול בספרד, לצד הרכבים גדולים כמו ארקייד פייר, הפיקסיז וניין אינצ' ניילס

ועדת חריגים, "העולם אבד מזמן". גוני ריסקין,
ועדת חריגים/גוני ריסקין

הרוק הישראלי על המפה, ולא רק על המפה של לבונטין שבע: הלהקות הישראליות סיקרט סי, ועדת חריגים ולולה מארש יופיעו בפסטיבל פרימוורה שיתקיים בין התאריכים ה-28-31 במאי הקרוב בברצלונה. מדובר באחד מפסטיבלי הרוק הגדולים והנחשבים של אירופה, המארח במשך ארבעה ימים מאות הופעות על שלל במות, מול קהל של יותר מ-150 אלף איש. בפסטיבל השנה יופיעו בין היתר להקות כמו ארקייד פייר, הנשיונל, ניין אינצ' ניילס, פיקסיז, מטרונומי ועוד.

הבשורה על השתתפות הלהקות בפסטיבל ממשיכה את רצף הפעילות הבינלאומית של ההרכבים הנ"ל, מבית הלייבל אנובה: לולה מארש, שעובדים על אלבום הבכורה שלהם בימים אלו, יופיעו בקרוב גם בפסטיבל בסלובקיה, ועדת חריגים זכו לחשיפה גדולה אל אלבום הבכורה שלהם "העולם אבד מזמן" עם איזכורים באתרים כמו "פיצ'פורק", "ספין" ועוד, ויופיעו בקרוב בפסטיבל SXSW אשר באוסטין טקסס, וגם עמית ארז איש הסיקרט סי הושמע בעבר בתחנות רדיו אירופאיות וממשיך להופיע בימים אלה עם הרכבו.

לולה מארש. טליה לוי,
לולה מארש/טליה לוי

הקשר הישראלי עם פסטיבל פרימוורה נוצר באמצעות שגרירות ישראל במדריד והתחזק באירועי החשיפה הבינלאומית האחרונים (בהפקת הצוללת הצהובה בשיתוף משרד החוץ). ההרכבים הישראליים משכו את תשומת לבם של המפיקים בחו"ל וכך נרקמה היוזמה להבאתם של להקות נבחרות מסצנת המוזיקה הישראלית לפסטיבל. ההרכבים המקומיים יופיעו על במה ישראלית מיוחדת שהוקמה בהובלת שגרירות ישראל בספרד, בשיתוף עם הדס ונונו, המנהלת האמנותית של אירוע החשיפה הבינ"ל. שלוש הלהקות שנבחרו להופיע, נבחרו על-ידי ועדה המורכבת ממארגני ונציגי פסטיבל פרימוורה.


תגיעו לראות את ועדת חריגים בספרד? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully