וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר "Same Heart" נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון

5.3.2014 / 21:40

השיר העפיל למקום הראשון על אף שנמצא חורג מתקנון האירוויזיון של רשות השידור, בגלל מינון גבוה מדי של השפה האנגלית במילותיו. פיינגולד: "אייצג את ישראל בכבוד"

השיר "Same Heart" נבחר הערב לייצג את ישראל באירוויזיון 2014 שיתקיים בחודש מאי בקופנהגן, דנמרק.
השיר מבוצע על ידי מיי פיינגולד, נכתב והולחן על ידי רמי תלמיד ועובד והופק על ידי אבנר חודורוב. הוא זכה במרבית הקולות – 55 אחוזים מהמצביעים, וגבר על שני השירים האחרים שביצעה פיינגולד, "נשארת איתי" שכתבה לורן דה פז והלחינו לורן דה פז וחן מצגר, ו"Be Proud" שכתבה והלחינה פיינגולד וקיבל 5 אחוזים בלבד מהקולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אייצג את ישראל בכבוד". מיי פיינגולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיר העפיל למקום הראשון על אף שנמצא חורג מתקנון האירוויזיון של רשות השידור, בגלל מינון גבוה מדי של השפה האנגלית במילותיו, וכיוון שמילות השיר שונו לאחר שהשיר כבר אושר בועדת האירוויזיון, וללא אישור. עם זאת, ועדת האירוויזיון החליטה לאשר את השיר מחדש. פורסם כי לורן דה-פז וחן מצגר-אדר, יוצרי השיר המתחרה, דרשו לפסול את השיר "Same Heart" ושוקלים לפנות לבית משפט.

השיר הזוכה הוכרז הערב במשדר מיוחד בערוץ הראשון, ובחירתו נעשתה באמצעות שליחת אס אם אסים. חצאי גמר האירוויזיון ייערכו ביום שלישי ה-6 במאי וביום חמישי ה-8 במאי. ישראל תשתתף בחצי הגמר השני. גמר האירוויזיון ייערך במוצאי שבת 10 במאי.

"אני מברכת על בחירת הציבור בשיר 'Same Heart', כמו גם את כל מי שלקח חלק בתהליך בחירת השיר", אמרה הערב מיי פיינגולד, "אני מאוד שמחה ומתרגשת ומודה לכולם על המעורבות וההשתתפות. המסע רק החל, המון עוד לפנינו והתמיכה חשובה לי מאוד. אייצג את ישראל בכבוד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully