וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לישראל: מייק סקינר (הסטריטס), רוני סייז, מאט בלאק ועוד

במסגרת סוף שבוע חגיגי בהפקת הרדיו בר המקומי, התדר - יופיעו מייק סקינר, רוני סייז, מאט בלאק, פאנקינאיוון ומו קולורס בישראל

The Streets. Jim Dyson, GettyImages
הסטריטס/GettyImages, Jim Dyson

המלכה אליזבת לא יודעת את נפשה: מייק סקינר (הסטריטס), רוני סייז (Roni Size), מאט בלאק (קולדקאט), פאנקינאיוון (Funkineven) ומו קולורס (Mo Kolours) בדרך לישראל, להופיע במסגרת סוף שבוע חגיגי במיוחד בהפקת הפופ-אפ רדיו בר המקומי, התדר. עד שהסניף המקומי של הרדיו ייפתח בחודש יוני, אנשיו מחממים מנועים עם אירוע שהופק בשיתוף המועצה הבריטית, מכללת BPM ומועדוני תל אביב. ההופעות המשמחות יתקיימו בתאריכים ה-21-23 במרץ תחת הכותרת "Rewind", במספר מקומות ומועדונים ברחבי תל אביב.

ביום שישי אחר הצהריים ה-21 במרץ יגיע הדי.ג'יי והמפיק מאט בלאק לפורט סעיד לנגן תקליטים מהקטלוג העצום והאיכותי להחריד של הלייבל נינג'ה טיון (אותו הקים) לצד השפעות אישיות שלו. נינג'ה טיון הוא אחד מהלייבלים החשובים של העשורים האחרונים ועמוד תווך בכל הקשור למוזיקה אלקטרונית בריטית. האירוע יחל בשעה 14:00 והכניסה אליו בחינם.

באותו היום בערב תתקיים המסיבה המרכזית בבלוק עם תקלוט של מייק סקינר, הראפר הבריטי שמספר סיפורים בחרוזים לצד ביטים מרקידים. סקינר היה חלק מז'אנר הגריים שהתפתח בבריטניה, ז'אנר שמורכב מהשפעות של דראם אנד בייס, גארג' ודאבסטפ. האלבום "A Grand Don't Come for Free" שהוציא בשנת 2006 הביא לפריצה של סקינר מעבר לגבולות הממלכה הבריטית וכלל להיטים מרגשים כמו "Dry Your Eyes". מספר שנים לאחר מכן, סקינר הוכיח שהוא עדיין ראפר מצחיק ושנון עם הלהיט "When You Wasn't Famous" מתוך אלבומו "The Hardest Way to Make an Easy Living".

רוני סייז. Gareth Cattermole, GettyImages
רוני סייז/GettyImages, Gareth Cattermole

לאחר תקלוטו של סקינר, יופיע זוכה פרס המרקיורי רוני סייז. לישראל הוא מגיע אחרי טור משותף בארה"ב לצד די.ג'יי הדאבסטפ והבאס - רוסקו. כמו כן, אל רוני סייז מתלווה ראפר צעיר בשם Youngman שכבר ביקר בישראל בעבר לצד מפיק הדאפסטפ בנגה. לצד המפיקים הבריטים ינגנו המקומיים וולטר איש טבק וירין לידור. מחיר כרטיסים לאירוע עומד על 70-90 שקלים.

בשבת בערב, יעלה לעמדת מועדון האלפאבית המפיק הלונדוני Funkineven שמגיע לתל אביב אחרי שכבר תיקלט במועדונים נחשבים כמו פנורמה בר והפאבריק. פאנקינאיוון ייקח חלק במסיבה שתחל בשעה 12:00 בצהריים והוא עתיד לעלות בשעה 17:30. באירוע יתקלטו גם עמיחי מטיאס, יוגו, TV.OUT, הקטיק וגאלו. הכניסה חינם.

לאחר מכן, בשעה 22:00 במועדון הפסאז' יתקלט המפיק מו קולרס לתקלט במועדון הפסאז'. הסטים שלו משלבים היפ הופ, אלמנטים של דאב ורגאיי, מקצבים אפריקאיים ואלקטרוניקה. גם ההרכב הישראלי גארדן סיטי מובמנט יופיע באירוע וכן יתקלטו של טרטל וריג'ויסר. כניסה לאירוע היא חינם עד השעה 23:00 ותעמוד על 30 שקלים לאחר מכן.

בנוסף, כיתות אמן בהשתתפות האמנים יתרחשו במכללת BPM . פרטים נוספים ניתן לקבל באתר המכללה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully