וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל האישה 2014 ייפתח היום

6.3.2014 / 13:00

בין המופעים בפסטיבל: מחווה לדליה רביקוביץ' בו יבוצעו לראשונה שירים גנוזים שלה, הופעה של הבנות "בוקסטס" הלונדוניות, ומופע של "השלושרות"

יח"צ - חד פעמי

"פסטיבל אשה" ייפתח היום (חמישי) בתאטרון חולון, ויימשך עד יום שבת. אחד המופעים המרכזיים בפסטיבל הוא הופעתן של ה"בוקסטס", חמישיית בנות בהנהגתה של בלהטריקס, אלופת העולם בביט בוקס, המחקה באופן ווקאלי מכונות תופים. לצדה, חברות בהרכב ארבע ווקליסטיות - אליושה, קייט, נאו ואיווט. בימים אלה הן עובדות על אלבום הבכורה שלהן, וזוהי הופעתן הראשונה בישראל. הבוקר במסיבת עיתונאים החמש הדגימו את כשרונן וביצעו את השיר "Puppet on a string".

בוקסטס.
בוקסטס

מופעים נוספים שיכללו בפסטיבל: "זכרונות חמים" – מופע מחווה למשוררת וזוכת פרס ישראל דליה רביקוביץ', בו יופיעו בין השאר יהודית רביץ, יוני רכטר, שם טוב לוי, אבי בללי, איה כורם ויעל דקלבאום. במופע יבוצעו לראשונה שירים גנוזים של רביקוביץ' שהולחנו ביוזמת גלי צה"ל. מנחה: קובי מידן, עורכות ומפיקות: אתי אנטה-שגב וציפי גון–גרוס; "מיקי.com" - בכורה למופע בידור חדש של מיקי קם; "השלושרות" – מופע בכורה לפסטיבל בהשתתפות איה כורם, רז שמואלי וישראלה אסגו שבו יבצעו משירי השלישיות הגדולות בעיבודים חדשים; "אתי אנקרי והמנגנות" – מופע מיוחד לפסטיבל של הזמרת והיוצרת שמורכב מיצירות מזווית נשית; "שדון הלילה והפייה הטובה" – להקת המחשפות מארחות את ערן צור.

בנוסף, יתקיימו הצגת בכורה של "הנשים של בשביס- זינגר" שביימה פנינה גרי ומשחקים בה אילה זילברמן, הילה ספורטס, תמרה ניר, יפתח ארז, תומר הלדשטיין וליאור מיכאלי. הצגה שבמרכזה בנשים בחייו של זוכה פרס הנובל יצחק בשביס זינגר המבוססת על סיפוריו; "בנות בצריח" - לוחמות בעקבות אמהות – מופע-סיור סאטירי מיוחד לפסטיבל שיוצרים ומבצעים נדב בושם ועדילי ליברמן, המגלמים את ג?ני אברג?יל וג?אנה רוזבובין מדובר צה?ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully