וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת בתכנית ריאליטי בדרום קוריאה תלתה את עצמה על הסט

6.3.2014 / 22:10

המשטרה אמרה כי ג'און, מתמודדת בריאליטי שידוכים, תלתה את עצמה עם כבל מייבש השיער, באמבטיה על הסט. בתקשורת הדרום קוריאנית טענו כי היא ספגה הצקות והשפלות במהלך הצילומים

תליה. ShutterStock
תלתה את עצמה עם מייבש השיער. אילוסטרציה/ShutterStock

ג'און, מתמודדת בתכנית ריאליטי פופולרית בדרום קוריאה נמצאה ללא רוח חיים באמבטיה שבסט הצילומים. המשטרה אמרה כי נראה שתלתה את עצמה עם הכבל של מייבש השיער.

בתקשורת הדרום קוריאנית העלו שאלות על הצקות והשפלות שלכאורה חוותה ג'און בת ה-29 במהלך הצילומים של תכנית השידוכים. המפיק הביע צער על מותה, אולם הכחיש שהועמדה תחת יותר מדי לחץ. בתכנית מתמודדים שבעה גברים וחמש נשים ומתחרים על דייטים בבית הארחה, המכונה "Lovetown", שמצויד במצלמות בכל החדרים מלבד השירותים. עיתונים בדרום קוריאה כתבו כי לתכנית יש מוניטין של יצירת מתח רגשי, ושהמתמודדים נדרשים לאכול ארוחות לבד כאשר הם נדחים על ידי הדייטים שלהם.

המשטרה אמרה כי האישה, שהוגדרה רק בשם משפחתה ג'און, השאירה פתק שאומר שהחיים שלה היו מלאים בטראומות ושהיא רוצה לסיים אותם. דווח כי המתמודדת בריאליטי אמרה לאמה בטלפון שהיא לא תוכל לגור במדינה אם התכנית שודרה. המשטרה חקרה את המפיקים ומשתתפים אחרים בתכנית כדי לנסות למצוא סיבה אפשרית להתאבדות.

בדרום קוריאה יש את שיעור ההתאבדות הגבוה ביותר בעולם. נתוני הסטטיסטיקה הממשלתיים האחרונים מצביעים על כך שהשיעור שולש בשני העשורים האחרונים, ל-28 מתאבדים מכל 100 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully