וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנים לאחר שסולק: איזאיה וושינגטון יחזור ל"האנטומיה של גריי"

8.3.2014 / 17:08

השחקן יופיע בפרק יחיד בעונה העשירית של הסדרה האהובה, שבע שנים לאחר שהסתבך בתקרית הומופובית. על פי היוצרת, ישנה סיבה מוצדקת דיו לחזרתו של וושינגטון

האנטומיה של גריי. GettyImages
ד"ר ברק חוזר. איזאיה וושינגטון/GettyImages

איזאיה וושינגטון צפוי לחזור ל"האנטומיה של גריי", שבע שנים לאחר שסולק מהסדרה עקב עימות שהתפרץ בשנת 2006 בינו ובין שותפו לקאסט ,טי אר נייט - אותו כינה "מתרומם". ד"ר פרסטון ברק ישוב לבית החולים סיאטל גרייס באופן חד פעמי, ובכך יעזור להשלים את סיפורה של כריסטינה יאנג (סנדרה או) אשר עוזבת את התכנית בעונתה העשירית.

שונדה ריימס, האישה שעומדת מאחורי הסדרה הפופולרית, הסבירה לכלי התקשורת את הסיבה לשובו של וושינגטון, על אף היותו דמות שנויה במחלוקת. "חשוב לי שהמסע של כריסטינה יתגלה בדיוק כפי שהוא אמור", אמרה ריימס, "ברק חיוני לדבר, כך נוכל להיפרד כראוי מיאנג האהובה שלנו".

האנטומיה של גריי. GettyImages
מה ג'ורג' יגיד על זה? טי אר נייט/GettyImages

בעונה השלישית של הסדרה, דווח כי וושינגטון העיר הערות הומופוביות במהלך העימות עם השחקן טי אר נייט, שזמן קצר לאחר מכן יצא מהארון. בן ה-50 אמנם התנצל על מילותיו, אך המחלוקת התעוררה מחדש כשצוות הסדרה הופיע ב"גלובוס הזהב" בינואר 2007, אז התבדח וושינגטון כשאמר "אני אוהב הומואים. רציתי להיות הומו. אנא תנו לי להיות הומו". לאחר מספר חודשים, הודיעה רשת ABC כי לא תחדש את החוזה עם השחקן. הוא, כמובן, הגיב בזעם: "אני כועס נורא ואני לא מתכוון לסבול את זה יותר".

לקראת סיום הפרשה טען וושנגטון כי הגזענות התקשורתית היתה הסיבה לפיטוריו. ב-2 ביולי 2007 הוא הופיע ב"Larry King Live", רשת CNN, כדי להביע את הצד שלו במחלוקת. לפי דבריו, הוא מעולם לא כינה את נייט "מתרומם", אלא פלט את המילה בהקשר אחר במהלך ויכוח שהתעורר בינו לבין פטריק דמפסי.


ליהוקו החוזר של וושינגטון: החלטה נבונה או שטותית? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully