וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין בייקון: "מעריצים מבקשים חתימות בשירותים ציבוריים"

10.3.2014 / 16:16

השחקן ההוליוודי מספר בראיון על החתימה האחרונה שמעריץ ביקש ממנו – בשירותים ציבוריים. "ובכן, רגע, תן לי רגע להניח את זה קודם", אמר לו בייקון בתגובה

לכולנו יש סיפורים מביכים על אנשים ביזאריים בשירותים ציבוריים, אבל לקווין בייקון יש סיפור מנצח. השחקן ההוליוודי נמצא בימים אלו בפסטיבל הקולנוע והמוזיקה SXSW - שם סיפר לאנשי האתר הפינגטון פוסט על הרגע המביך ביותר שקרה לו בשירותים ציבוריים: כשמישהו ביקש ממנו חתימה.

"זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי", סיפר השחקן למראיין, "הייתי בשדה התעופה של ניו-ארק, הלכתי למשתנה ואז בחור ניגש אלי ואמר "אומייגוד, קווין בייקון!'". בהמשך מספר בייקון איך האיש הזר ביקש ממנו חתימה והוא נאלץ לענות לו "ובכן, רגע, תן לי רגע להניח את זה קודם".

"אם להגיד את האמת", אמר בחיוך בייקון, "זה לא בדיוק מה שאמרתי, אני עושה לזה צנזורה עכשיו". בסופו של דבר, הכוכב שטף את ידיו וחתם לבחור הנלהב. "אחרי שחתמתי לו, שטפתי שוב ידיים", סיים בייקון, וציין שנית כי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו וכי השירותים הכי מפחידים בעיניו הם אלה עם המראות, שכן כך הוא יכול לזהות את המעריץ הנואש מתקרב אליו מאחור ודורש את חתימתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully