וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הצצה ראשונה לעונה החדשה של מד מן

11.3.2014 / 1:12

דון דרייפר מחמם מנועים, קייטי הולמס חוזרת לטלוויזיה, משפחת סימפסון במחווה מרגשת והנשיא אובמה יציג תכנית חדשה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

הצצה ראשונה לעונה השביעית של "מד מן"

דון דרייפר כבר מצחצח את הנעליים לקראת חזרתה של "מד מן" למסך, ואיתו גם מיליוני צופי ברחבי העולם שמחכים לו כבר חודשים ארוכים. בסרטון שלמטה תוכלו למצוא 15 שניות שלמות של סדרת המופת שחוזרת לעונה שביעית ב-13 באפריל.

סרט ההמשך ל"שארקנדו" עוד רגע כאן

בסיבוב הראשון, הפך "שארקנדו" – סרט מדע בדיוני שעוסק בתרחיש בו סופת טורנדו מעלה מהמים כרישים טורפים – לקאלט של ממש. הסרט ששודר ברשת SyFy בכיכובם של איאן זירינג וטארה ריד, זכה לנתוני רייטינג גבוהים ובאזז היסטרי ברשת שכל מהותו הייתה WTF?!, גם אם המבקרים לא התלהבו (ובצדק).

ועכשיו, נערכת אמריקה לסרט ההמשך – "Sharknado 2: the second one". השבוע נודע כי הסרט יגיע למסכים ב-31 ביולי, והוא יעסוק בסופת אימים שמשחררת כרישים טורפים בעיר ניו יורק. סרט ההמשך יכלול את השחקנים המקוריים, כמו גם הופעות אורח של פרז הילטון והספורטאי האולימפי קורט אנגלס שיגלם את ראש עיריית ניו יורק לשעבר.

וזה כבר הסיפור של הסרט הראשון בשתי דקות:

הנשיא אובמה יציג תכנית טלוויזיה חדשה על החלל החיצון

נשיא ארה"ב ברק אובמה נתן השבוע את החותמת הנשיאותית שלו ל- "Cosmos: A Spacetime Odyssey. תכנית טלוויזיה חדשה בערוצי רשת פוקס ו"נשיונל ג'יאוגרפיק", העוסקת בתגליות המדעיות של אסטרונומים בשנים האחרונות. את התכנית מנחה האסטרו-פיזיקאי ניל דגרס טייסון. בהודעה שנמסרה לפני שידור התכנית מטעם הרשת נכתב כי אובמה "מזמין דור חדש לאמץ את רוח התגלית, ויעודד צופים לחקור מקומות חדשים ולדמיין אפשרויות בלתי מוגבלות עבור העתיד".

קייטי הולמס חוזרת למסך

11 שנה אחרי ג'ואי פוטר, קייטי הולמס חוזרת לטלוויזיה בתפקיד ראשי. השחקנית, שהופיעה במספר תפקידי אורח לאורך השנים (הדלעת הזנותית ב"איך פגשתי את אימא", למשל), תככב בסדרת דרמה חדשה של רשת ABC . הסדרה עוסקת באנשי החברה הגבוהה בניו יורק, והיא תכלול תככים, מזימות ורומנים – או בקיצור, "אחת שיודעת" למבוגרים. הולמס תגלם את אן, נדבנית עשירה ומשכילה שחיי הנישואין שלה נהרסו בעקבות התערבות. שווה לחכות.

משפחת סימפסון נפרדת מגברת קראפפל

לאחר מותה של מרשה וואלס בחודש אוקטובר האחרון, נפרדו השבוע בני "משפחת סימפסון" מהדמות אותה דיבבה, גברת קראפפל. בפרק שכונה "האיש שגדל יותר מדי", נפרד נד פלאנדרס מקראבפפל במשפט: "אני בהחלט מתגעגע לצחוק הזה". הפרק עצמו אמנם עסק בחזרתו של סייד-שואו בוב (בדיבובו של קלסי גראמר), אבל אי אפשר היה שלא להזיל דמעה מהמחווה האחרונה לוואלס.

עוד בפרק: פאנץ' הספה המחוכם של האנימטור הצרפתי סילביין שומה:

וזו הפרידה המרגשת:

ואולי "בלש אמיתי" היא בכלל ספין-אוף של "חוק וסדר"?

הפרק האחרון בדרמת המופת של רשת HBO "בלש אמיתי" שודר השבוע והיה כל כך פופולרי שהוא הצליח לגרום לקריסתו של שירות הסטרימינג של הרשת. אבל איך היו נראים מתיו מקונוהי ו-וודי הארלסון אם "בלש אמיתי" הייתה רק עוד ספין-אוף של "חוק וסדר"? בסרטון הזה תוכלו למצוא השערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully