וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת דניה 01: שבדיה מחקה את מיילי סיירוס

צפניה

11.3.2014 / 1:20

אסטוניה גונבת את השיר המנצח של שבדיה מלפני שנתיים, לטביה שולחת חבורת היפסטרים, שבדיה מעתיקה את "Wrecking Ball" ובריטניה שולחת זמרת אנונימית. צפניה חוגג עם שירי אירוויזיון 2014

בריטניה למען עתיד ילדינו

בואו נודה בזה, אף אחד לא יודע מי זאת מולי סמיטן-דאונס, הנציגה הבריטית לאירוויזיון. סביר להניח שאפילו הבריטים לא יודעים מי היא. ברצינות, ערך הויקיפדיה שלה ריק יותר מפרופיל גריינדר פיקטיבי.

רק אלוהים יודע מדוע הבריטים בחרו במולי ובשירה "Children of the Universe". וכן, השם של השיר אומר הכל. ילדים, יקום, עתיד, שלום עולמי וכל שאר הבולשיט שנמאס לכולם לשמוע באירוויזיון 1980.

ואת זה בריטניה שולחת לאירוויזיון 2014. כן, היא לא תצליח להגיע למקום ה-18 עם הזבל המזוקק הזה. אבל היי, תמיד יש את אירוויזיון 2015.

שבדיה עושה מיילי סיירוס

כמו חתול קטוע רגל שמנסה לחצות את הכביש בהצלחה, כך גם סאנה נילסן ניגשת לקדם השבדי שנה לאחר שנה. השנה, בניסיון השביעי, זה הצליח לה. ועם מה נילסן בת ה-29 נוסעת לקופנהגן? עם בלדה בשם "Undo" שנשמעת בדיוק כמו "Wrecking Ball" של מיילי סיירוס.

בניגוד למה שאפשר לחשוב, "Undo" היא דווקא בלדה די טובה שמזכירה את ימיו הטובים של האירוויזיון. אמנם בקדם השבדי היו שירי פופ טובים יותר אבל היי, מתישהו סאנה נילסן הייתה צריכה להגיע לאירוויזיון. אולי עדיף שזה קרה עכשיו כדי שלא נצטרך לסבול אותה שוב ושוב.

מה הסיכויים שנילסן הבלתי נלאית תעפיל לגמר? גבוהים. מה היא תעשה בגמר? תתברג במקום נוח בעשירייה הראשונה. בכל זאת, מיילי סיירוס.

אסטוניה בתפקיד גנבת השירים הקטנה

זוכרים את אירוויזיון 2012? אתם יודעים, האירוויזיון בו שבדיה זכתה עם שיר דאנס מעולה? ובכן, אסטוניה רוצה לעשות את אותו הדבר באירוויזיון 2014. אבל בדיוק את אותו הדבר. כן, עם אותו השיר.

צריך לפרגן לטניה. הבחורה ששרה את "Amazing". חתיכת ביצי שור יש לה. מילא להעתיק שיר שאף אחד לא זוכר אבל להגיע לתחרות עם שיר שזכה בה לפני שנתיים ולבצע, למען השם, את אותה כוריאוגרפיה?

שאפו.

היא כמובן תתרסק בחצי הגמר. ניחא. מי בכלל זכר שאסטוניה עדיין קיימת.

ימוגרו ההיפסטרים!

ובכן, לטביה נחושה שלא להעפיל לגמר האירוויזיון כדי שחס וחלילה היא לא תזכה בגלל גוש ההצבעות הרוסי. שש שנים עברו מאז שלטביה הייתה בגמר האירוויזיון וגם השנה היא צפויה לכשול קשות.

כי היא שלחה לתחרות "Cake to Bake" המחריד. שיר המאגד חבורה של היפסטרים מרח' ויטל שמצאו את עצמם שרים על זה שהם צריכים לאפות עוגה ואין להם מושג מדוע הם צריכים לאפות עוגה.

התשובה, מן הסתם, ברורה. לאנשים בלטביה אין מספיק כסף לקנות לחם ובמקרה הזה, אתם יודעים, אוכלים עוגות.

מקום אחרון קלאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully