וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה נורבגית בת 7 באודישן מדהים. צפו

11.3.2014 / 9:32

אנג'לינה ג'ורדן אסטאר בת ה-7 עלתה לבמת האודישנים של "Norway's Got Talent" והיממה את השופטים עם יכולת ווקאלית מרשימה

כשאנג'לינה ג'ורדן אסטאר עלתה לבמת האודישנים של תכנית הריאליטי "Norway's Got Talent", הכל עדיין התנהל על מי מנוחות, אבל אז היא התחילה לשיר את השיר "Gloomy Sunday" וגם השופטים הרימו גבה. קשה להאמין שהקול העמוק והמעושן של אסטאר בוקע מגרונה של בת 7 בלבד, שנראית בעצמה כמו שיבוט קטן של סנסציית הפופ הניו זילנדית, לורד.

כזכור, את האטרקציה הראשונה, פחות או יותר, בעולם הריאליטי סיפקה סוזן בויל, עוד תוצר מהונדס למשעי של סיימון קאוול, האיש שפורמטים רבים לו. בויל עלתה לבמה של "Britain's Got Talent" כשהיא עדיין מהוססת ומלווה במבטי האימה המבוימים של קאוול, ואז התחילה לשיר והדהימה את השופטים. מיותר לציין שהקריירה המוזיקלית של בויל, לאחר הפריצה המטאורית, לא הצליחה להתרומם ועד היום היא זוכה לכינוי "הברווזון המכוער" בכלי התקשורת, שמתעקשים לזכור אותה בשל חיצוניותה ולא בשל קולה.

כך או כך, מוקדם לקבוע לגבי אסטאר האם גם היא תזכה לגורל דומה, אבל בנתיים נראה שאפשר לפתוח לפחות בקבוק שמפניה אחד. המבטים המשתאים של השופטים, גם אם לא אמיתיים, הפכו את אסטאר בת ה-7 למתמודדת שמושכת הרבה תשומת לב תקשורתית ולא רק בארצה. השופטים כמובן שמחו להעביר אותה פה אחד לשלב הבא. כעת רק נותר לראות האם אסטאר תצליח להתעלות מעל קללת האודישן הוויראלי או שמא היא נידונה לחיי בויל. אחרי הכל, בריאליטי לא מרחמים על ילדי הגן.

אהבתם את האודישן של אנג'לינה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully