וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: העונה החדשה של "דה וויס" תשודר בקיץ

12.3.2014 / 13:57

ריאליטי הכישרונות של רשת יחזור למסך הטלוויזיה שלכם וישודר החל מחודש יוני. עוד מסתמן: מוש בן ארי יחליף את יובל בנאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואנחנו שניים, בטח לא לבד? בנאי וברכה./מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין לא התאוששנו מהוויזה של רוז פוסטאנס וכבר עלינו להתמודד עם המשוכה הבאה: העונה החדשה של "דה וויס" תעלה לשידור ככל הנראה בסביבות החודשים יוני – יולי הקרובים, כך נודע לוואלה! תרבות. בנוסף, מסתמן כי המוזיקאי מוש בן ארי עתיד לקחת חלק בעונה הבאה, זאת לאור חילוקי דעות בין הפקת התכנית לבנאי. לפי דיווחים, בנאי לא מרוצה מההתערבות ההולכת וגוברת של ההפקה בתכנית ועתידו ב"דה וויס" לא ברור.

בימים אלה מתנהלים כאמור מגעים מול בן ארי בכדי שיחליף את בנאי, ועדיין לא ברור האם בן ארי יחליף את בנאי לבדו ויצטרף לכסא הכפול לצד ברכה, או שגם ברכה יעזוב את התכנית. באם אכן יצטרף ל"דה וויס", זוהי לא תהיה הפעם הראשונה של בן ארי בתכנית, שכן בעונה הקודמת שימש כיועץ מוזיקלי של המנטור שלומי שבת. בשיחה עם וואלה! תרבות, מסר בן ארי "אני לא יכול להגיב לזה כרגע".

כך או כך, גורמים בהפקת התכנית מעריכים כי התכנית תחזור לעונתה השלישית כבר בקיץ הקרוב, זאת כיוון ששלב האודישנים של התכנית החל להצטלם לפני מספר חודשים וכעת הגיע לסיומו. בצילומים השתתפו כמובן גם המנטורים מהעונות הקודמות שמופיעים גם בפרומו לקראת התכנית: בנאי וברכה, שבת, אביב גפן ושרית חדד.

מוש בן ארי - כמו בחיים.
"כי לפעמים במשא ומתן מורידים אותנו נמוך". בן ארי.

ברשת סירבו להתייחס לשמועות על כניסתו של בן ארי לכיסא המנטור ובאשר למועד השידור נמסר "התכנית 'דה וויס' תעלה לשידור במהלך שנת 2014".

כזכור, העונה הקודמת של "דה וויס" הצליחה לשמור על נתוני צפייה משביעי רצון שנעו סביב רייטינג של קצת יותר מ-30% בממוצע לפרק, נתון פריים טיים נאה שעוזר לרשת במלחמה מול המתחרים מקשת, שעובדים בעצמם על מלאכת ליהוק המשתתפים בעונה הבאה של "האח הגדול".

שמחים ש"דה וויס" חוזרת?התגעגעתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully