וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי להב: "רוטבליט שוביניסט מגעיל"

11.3.2014 / 18:30

לאחר שרוטבליט תקף בחריפות את גיא מרוז ואורלי וילנאי בשל תחקירם על חבורת לול, חבר "מופע הארנבות של דוקטור קספר" כתב בעמוד הפייסבוק של רוטבליט כי הוא "משתמש באלימות מילולית קשה ובוטה"

שי להב. נמרוד סונדרס
"הולך להקיא עכשיו". שי להב./נמרוד סונדרס

הפזמונאי יעקב (יענקל'ה) רוטבליט הפגין "שוביניסטיות מגעילה", כך אומר שי להב מ"מופע הארנבות של דוקטור קספר". זאת בתגובה נוקבת לשורת הסטטוס בעמוד הפייסבוק של רוטבליט, בה תקף הפזמונאי אמש בחריפות את העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי בשל תחקירם בתכניתם "אורלי וגיא חוזרים עם תשובה" בו חשפו פרטים על מעללים אפלים שביצעו לכאורה אנשי חבורת לול. רוטבליט, כפי שפורסם בוואלה! תרבות, האשים את וילנאי ומרוז כי הקליטו אותו מבלי ליידע אותו שהוא מוקלט, הביע את דעתו כי הם עוסקים ב"בועה צהובה" ואינם עיתונאים, טען כי אורי זוהר עשה תשובה "מוחלטת" ו"אמיצה", והשתמש בביטויים קשים כנגדם – את מרוז כינה "טינופת", ולבני הזוג קרא בזלזול "מאמי ומאמי". וילנאי ומרוז אמרו לוואלה! תרבות בתגובה כי הם עומדים מאחורי התחקיר המגובה לדבריהם בעשרות עדויות, כי אמרו לכל מי שהוקלט שהוא הוקלט, וטענו כי "הופעלה מסכת הלחצים אדירה נגד כל מי שהעז לומר מלה נגד חבורת לול".

יענקלה רוטבליט. נמרוד סונדרס
"עזוב, זה לא מעניין אותי". רוטבליט./נמרוד סונדרס

כך כתב להב בתגובה בעמוד הפייסבוק של רוטבליט:

"כשמר רוטבליט משתמש באלימות מילולית קשה ובוטה נגד אורלי וגיא (טינופת וכו') זה לא מסביר לכם כמה פחדו הקורבנות להתלונן בשנות השבעים? וכשמר רוטבליט כותב: 'צלצלה אלי תחקירנית קטנה וסקרנית מאורלי וגיא שהתעניינה ללמוד על חיי המין של גיבורי שנות השבעים. שלחתי אותה למצוץ אינפורמציה במקום אחר', זה לא מעורר בכם הדים של אותה שובניסטיות מגעילה? התחקירנית היא 'קטנה', הוא שלח אותה 'למצוץ'... אני אישית הולך להקיא עכשיו".

רוטבליט מסר בתגובה: "עזוב, זה לא מעניין אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

השיר "אני שר" בגרסתו המקורית, הכולל מלות זימה

בתוך כך, "מופע הארנבות של דוקטור קספר", החוגגים 20 שנה, ייצאו לסיבוב הופעות בו יאחדו כוחות עם עם להקת "מרסדס בנד". ביום חמישי ה-13 במרץ יופיעו ב"אלפנט" בקרית חיים, ב-15 במרץ במועדון הזאפה בהרצליה, וב-21 באפריל במועדון הזאפה בירושלים. והנה הקשר נוסף לחבורת "לול" ולעניינים מפוקפקים הקשורים במין: בהופעה יבצעו "הקספרים" ו"מרסדס בנד" קאבר לשיר "אני שר", עם המלים המקוריות ששרו אריק איינשטיין ושלום חנוך בגרסת "לול", שכוללת את המלים: "יש גן בצפון העיר/ בצפון העיר יש גן/ שמי שמזדיין בו/ נשבר לו הקטן", וכן "יש במיטה אשה/ אישה יש במיטה/ כשמי שהיא אוהבת/ יכול לשכב איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully