וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ברלד יחזור ל"בובה של לילה"

12.3.2014 / 11:35

ירון ברלד יחזור ככל הנראה גם ל"בובה של לילה", זאת לאחר שהקמפיין בכיכובו כבר הוחזר למסך ולקראת החזרה הצפויה לקאסט "ארץ נהדרת"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

לשמועות על חזרתו של ירון ברלד לקאסט "ארץ נהדרת" מצטרפות כעת שמועות נוספות, לפיהן הבדרן יחזור כבר ביום ראשון הקרוב לקאסט של "בובה של לילה". כזכור, לאחר שנחשד בהטרדה מינית של נערה בת 17, ברלד, כוכב "ארץ נהדרת", נמצא מסוגר בבית הוריו ולא הסכים לתקשר עם הסביבה. הוא נראה עוזב את החקירות אליהן הוזמן בפנים נפולות ועיניים דומעות, שככל הנראה השפיעו על מצבו הנפשי (הנזיל גם כך, כפי שברלד מעיד על עצמו, נ.ה), אך בימים האחרונים דווח כי יש שיפור במצבו.

השבוע נודע כי ברלד עתיד לקחת חלק כבר בתכנית של "ארץ נהדרת" שתשודר בסוף השבוע הבא (בסוף השבוע הנוכחי ישודר לקט, נ.ה), וכעת גם הקאסט של "בובה של לילה" החליט שהוא רוצה את הכוכב בחזרה: גורמים בערוץ הספורט, הערוץ המשדר, אמרו בשיחה עם וואלה! תרבות כי הפקת התכנית מעוניינת שברלד יחזור לשורותיה כבר בתחילת השבוע הקרוב. עם זאת, מוסיפים אותם גורמים, יכולים לקרות שינויים של הרגע האחרון הן בעניין התיק של ברלד במשטרה והן מבחינת מצבו הנפשי, כך שהקאמבק של ברלד ל"בובה" עדיין לא סגור באופן סופי. מה שכן - ההפקה רוצה אותו בפנים. יצויין כי הבשורה הזאת מצטרפת גם להחזרת קמפיין פרסומי בכיכובו לשידור בטלוויזיה, לאחר ששידורו פסק למשך מספר ימים עם התפוצצות הפרשה.

"לא הייתי ממהר לתייג את הסיפור", כך אמר בחודש שעבר ליאור אפשטיין, עורך הדין המייצג את ברלד, לאחר שנודע כי ככל הנראה אין בכוונת המשטרה להעמיד כתב אישום נגד הקומיקאי. "משהצטרפו הפרטים, די ברור איך תסתיים הפרשה, אך נורא חבל וכואב שהיא התחילה. בעולמי, עולם המשפט, הפער בין התיק לבין האופן בו הוא מוצג בתקשורת, אינו ניתן לגישור". בנוסף, אמו של ברלד, ורדה, אמרה וואלה! מחוץ לביתה: "הבן שלי הוא נאיבי ותמים ואנחנו בטוחים שהוא לא עשה שום דבר רע והוא ייצא מזה. הכל יחזור לקדמותו". כעת נראה כי האם צודקת - עם דבר הפרסום על חזרתו של ברלד ל"בובה של לילה" כאמור.

ממשרד יחסי הציבור של ברלד והפקת התכנית "בובה של לילה" טרם נתקבלה תגובה לדברים.

האם אתם חושבים שברלד צריך לחזור ל"בובה של לילה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully