וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם הבלוזיסט טרי "הרמוניקה" בין

13.3.2014 / 0:04

המוזיקאי טרי "הרמוניקה" בין מגיע לסיבוב הופעות בארץ - במסגרתו יופיע בצפון, במרכז ובדרום. לקראת בואו מספר הבלוזיסט לוואלה! תרבות על התקליטים שהוא הכי אוהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרי "הרמוניקה" בין/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלבום שאני הכי אוהב הוא אלבום שלא קיים של המוזיקאי שהכי השפיע עליי בחיים, סבא שלי, רוזי ג'ונסון. הוא מעולם לא הוקלט אך הוא היה המוזיקאי שהכי השפיע עליי. על פי המסורת המשפחתית שלנו, סבא כתב שיר בשם "Sweet Hearted Woman". נגן בלוז צעיר בשם רוברט ג'והנסון נט את השיר, על פי אותו סיפור, ושינה את שמו ל"Kindhearted Woman", וכך נכנס השיר הישר אל המיתולוגיה של הבלוז.

Sonny Boy Williamson II ‎– "Down And Out Blues"

סוני בוי וויליאמסון (השני) הוא אחד מנגני המפוחית הכי טובים שהיו בהיסטוריה של הבלוז. האלבום הזה הוא הכי טוב שיש לו ואני גם אוהב את הקול שלו ואת איך שהוא מתנגן! חייבים לשמור על הבלוז בחיים ואני יודע שכולם עדיין מקשיבים לסוני בוי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Super Blues - "Bo Diddley / Little Walter / Muddy Waters"

ליטל וולטר וסוני בוי הם המפוחיסטים של הבלוז הכי מדהימים שאי פעם היו. גם מאדי ווטרס השפיע עליי מאוד ולכן בחרתי אלבום שבו שניהם מנגנים. והשיר - "I'm a man" - וואו!

"James Cotton- "100% Cotton

אני בוחר רק מפוחיסטים! אני בלוזמן ממיסיסיפי, זה כל מה שאני עושה. אני אוהב את הסאונד של קוטון והוא בוודאות אחד מארבעת המפוחיסטים שהכי השפיעו על איך שאני מנגן את הבלוז.

T-Model Ford - "Pee-Wee Get My Gun"

טי מודל פורד, שהלך לעולמו השנה - הוא היה THE MAN!ארבע שנים ניגנתי איתו והוא הבלוזמן היחיד שבאמת נתן לי הזדמנות. כל האלבומים שלו מצוינים! בחרתי באלבום הזה למרות שאין בו את השיר: "She asked me so I told her". אני מתגעגע לבנאדם.

טרי בין יגיע לשלוש הופעות –
17.3, החקורה של יעקב, מטולה
18.3-ברקה, באר שבע
19.3- בארבי תל אביב

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת בתל אביב עומד על 110 שקלים, ולאחר מכן יעלה 130 שקלים. מחיר לסטודנטים, חברי אקו"ם וחברי עמותות הבלוז והפולק הוא 90 שקלים. כרטיסים למופע נמכרים גם בביטקוין ובמטבעות אלטרנטיבים נוספים. בבאר שבע המחיר הוא 90 שקלים ולאחר מכן יעלה 100 שקלים.


מה אתם חושבים על הבחירות המוזיקליות של טרי? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully